تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803875054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ حرمت ایام فاطمیه در روزهای نخست سال ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حفظ حرمت ایام فاطمیه در روزهای نخست سال ضروری است سنندج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به اینکه نخستین روزهای سال با ایام فاطمیه همراه است باید همه مردم را به حفظ حرمت این روزها تشویق کرد چرا که هیچ مسلمانی اعتقادات خود به اهل بیت را با هیچ چیز عوض نخواهد کرد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری شامگاه پنجشنبه در نشست با پرسنل تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج اظهار کرد: با تعامل و همکاری کارکنان این مجموعه موفقیت هایی کسب شده که قابل تقدیر است اما با توجه به استعداد استان کردستان و ظرفیت هایی که این استان دارد، امید است بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم و در رسیدن به اهداف تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی شکست و موفقیت های هر بخشی در سازمان را شکست و موفقیت همه مجموعه آن سازمان دانست و گفت: باید حوزه های مختلف فرهنگی، اداری، پشتیبانی، مذهبی و غیره با تعامل و همکاری یکدیگر بتوانند زمینه پیروزی و موفقیت همدیگر را فراهم کنند و نباید اجازه داد بیگانگی به پیکره این اداره وارد شود.
او رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در سال 94 سعی کنیم نقاط قوت را تقویت کنیم و در راستای رفع نقاط ضعف گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه در سال جدید علاوه بر خانه تکانی ظاهری باید خانه تکانی باطنی هم داشته باشیم، افزود: دوری از کینه و کدورت و حفظ دوستی و مودت همواره می تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی حرمت و جایگاه خاص خود را دارد و باید به شخصیت حقیقی و حقوقی در این سازمان احترام گذاشت و حرمت آن را حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: باید از خداوند خواست در سال جدید روح و نفس انسان را به سوی سعادت و تقوا هدایت کند و در راه درست ما را ثابت قدم نماید.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط تبلیغات اسلامی کردستان در سال 93 این فعالیت ها را قابل تقدیر خواند.
حجت الاسلام علی رستمی اظهار کرد: تشکیل جلسات مختلف در حوزه بانوان، انعقاد تفاهم نامه همکاری با دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش و دفتر تبلیغات قم، برگزاری جلسات طلاب و روحانیون، برگزاری همایش منادیان وحدت، اجلاس منطقه ای نماز، برگزاری همایش پرچمداران بصیرت، برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ از جمله اقداماتی بوده است که در سال 93 توسط حوزه فرهنگی انجام گرفت.
وی برگزاری انتخابات کانون مداحان به عنوان یکی از برنامه های مهم استان را از دیگر برنامه های حوزه فرهنگی استان خواند و گفت: باتوجه به فعالیت 600 مداح در کردستان انتخابات کانون مداحان در استان برگزار و اعضای هیئت رئیسه این کانون معرفی شدند.
او برگزاری جشنواره رسالت قلم در حوزه رسانه، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری پنج دوره مسابقات کتاب و کتابخوانی را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال 93 عنوان کرد.
معان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه همچنین از چاپ و تدوین هفت عنوان کتاب در سال 93 خبر داد و گفت: تبلیغات اسلامی کردستان امسال توانست هفت کتاب با عناوین مسافر کربلا، جوان و جوانی از منظر اسلام، 25 درس از زندگی حضرت امام(ره)، حجاب کردی، پدافند غیرعامل، کتاب مجموعه مقالات منادیان وحدت و قمه زنی بدعت آشکار را تدوین و به چاپ برساند.
معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست از ارتقای فضای فرهنگی استان توسط این اداره کل در چند سال اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون فضای فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان 19 هزار و 500 متر مرع است.
هوشنگ اصلانی اظهار کرد: در راستای احداث مجتمع های فرهنگی در شهرهای کردستان و مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا فضای فرهنگی استان کردستان افزایش یافته است.
وی افزود: این طرح های عمرانی با عنایات سفر مقام معظم رهبری به کردستان در سال 88برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت و امسال خوشبختانه شاهد افزایش فضاهای فرهنگی استان بودیم.
او ضمن تقدیر از همکاری و فعالیت های انجام شده توسط تمامی بخش های این اداره کل در حوزه های قرآنی، فرهنگی، آموزشی، خبر و روابط عمومی، دبیرخانه و غیره اعلام کرد: امسال با فعالیت ها و تلاش های مجموعه همکاران شاهد پیشرفت های موثری در بخش های مختلف بودیم.
معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: امید است بتوانیم در سال جدید با تلاش و مشارکت بیش از پیش همکاران این اداره کل شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه های مختلف باشیم.ک/1
1904/7246



29/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن