تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچه که آمریکا را به مذاکره با ایران مصمم تر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


پایگاه خبری النشره ؛
آنچه که آمریکا را به مذاکره با ایران مصمم تر کرده است
«مذاکرات هسته ای در حالی صورت می گیرد که رهبر عالی ایران موضع خود را در قبال لغو تمامی تحریم ها اعلام کرده است. اتخاذ این موضع، راهبردی است که ایران را در منطقه بیش از بیش قدرتمند تر خواهد کرد.»



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری النشره گزارش داد: «مذاکرات هسته ای باعث شد تا آمریکا حائل ها و موانع موجود را در مورد به رسمیت شناختن ایران به عنوان قدرت منطقه ای از میان بردارد. دو طرف به یک نقطه ممتاز رسیده‌اند و تمامی این‌ها به دلیل پیشرفت‌های دفاعی، علمی و استقلال سیاسی ایران است که باعث شده تا ابرقدرت ها  با تهران وارد مذاکره شوند.»     این پایگاه خبری در ادامه گزارش داد: «ایران به همه ثابت کرد آن طرز فکرهای منفی غرب در مورد ایران که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در افکار عمومی رایج شد واقعیت ندارد. این کشور توانست با نفوذ گسترده خود در منطقه در سایه تحریم ها و فشار آمریکا را به مذاکره بکشاند. آمریکا به این نتیجه رسیده که نباید به ایران به صرف یک دشمن و تهدید نگاه کرد بلکه باید با تهران به صورت رسمی تعامل کند.»    
 این پایگاه لبنانی در ادامه افزود: «مذاکرات هسته ای در حالی صورت می گیرد که رهبر عالی ایران موضع خود را در قبال لغو تمامی تحریم ها اعلام کرده است. اتخاذ این موضع، راهبردی است که ایران را در منطقه بیش از بیش قدرتمند تر خواهد کرد.»
    این پایگاه خبری در پایان گزارش داد: «پرونده‌های بسیاری به یکدیگر مربوط است و مسأله سوریه و عراق نیز در رأس آن‌ قرار دارد. آمریکا می‌خواهد تمام این پرونده‌ها باهم حل و فصل شود، اما برای ایران موضوع هسته‌ای مهم است و عجله‌ای برای حل شدن تمامی پرونده‌ها ندارد چرا که ایران به یک کشور با سیاست مستقل تبدیل شده که خود تصمیم های منطقه ای را به سود همپیمانانش اتخاذ می کند.»      
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن