تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798769270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان عقیدتی ارتش: اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای حاصل ظرفیت های دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان عقیدتی ارتش: اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای حاصل ظرفیت های دفاع مقدس است دزفول - ایرنا - نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را حاصل ظرفیت ایجاد شده در دوران دفاع مقدس دانست.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم پنجشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود:تیم مذاکره کننده هسته ای به برکت خون شهدا از حقوق ملت ایران دفاع می کند.
وی همچنین با تاکید بر تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل جوان افزود:یکی از دستاوردهای مهم رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس می باشد که موجب شد جوانان این مرز و بوم به پیشرفت های مهمی در زمینه های مختلف علمی از جمله هسته ای دست یابند.
نماینده ولی فقیه در ارتش به دستاوردهای مهم جهاد خودکفایی نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها حاصل خودباوری و اعتماد به نفسی است که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آنرا محقق کردند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود:تولید انواع تجهیزات پیشرفته نظامی از سوی وزارت دفاع موجب اقتدار نیروهای نظامی شده که این پیشرفت و موفقیت حاصل تفکر بسیجی است.
وی تبیین این دستاوردها برای کاروان های راهیان نور را ضروری دانست و گفت: حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی فرصتی برای تبیین دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس می باشد که باید غنیمت شمرده شود.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه از دست اندر کاران کاروان های راهیان نور خواست تا با بهره گیری از ظرفیت بالای هنر و ادبیات برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تلاش کنند.
وی همچنین حرکت راهیان نور را حافظ اقتدار نظام اسلامی دانست و اظهار داشت:راهیان نور حافظ عزت و استقلال میهن اسلامی بوده که همچون دژی مستحکم قابل تسخیر نیست.
حجت الاسلام ال هاشم در ادامه به عشق و علاقه ملت ایران به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروی هوایی اشاره کرد و گفت:تجلیل از ایثارگری پرسنل نیروی هوایی تجلیل از مردانگی و غیرت بزرگ مردانی است که دشمن را در هشت سال دفاع مقدس زمین گیر کردند.
فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز در این آیین به تشریح توانمندی نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت:نیروی هوایی در هشت سال جنگ 135 هزار و 154 سورتی پرواز عملیاتی علیه دشمن بعثی انجام داد که در نوع خود در جهان کم نظیر است.
امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمید آشنا افزود:در سالهای دفاع مقدس خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی به طور متوسط روزانه 46 سورتی پرواز عملیاتی برای پوشش جبهه های نبرد انجام دادند.
وی انجام 170 سورتی پرواز در 45 روز نخست آغاز جنگ تحمیلی را حاصل ظرفیت بالای نیروی هوایی دانست و گفت:خلبانان و پرسنل نیروی هوایی اینک با برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور ، توان و اقتدار نظامی خود را برای کاروان های راهیان نور به نمایش گذاشته تا نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا شود.
فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود:دوازدهمین نمایشگاه هوایی راهیان نور در حالی در این پایگاه برپا می شود که این نمایشگاه در سالهای گذشته با استقبال کم نظیر کاروان های راهیان نور سراسر کشور مواجه گردید.
نمایشگاه هوایی راهیان نور ، با حضور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، امام جمعه و فرماندار دزفول در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول افتتاح شد.
این نمایشگاه از یکم تا 11 فروردین ماه 94 برای بازدید کاروان های راهیان نور برپاست.
در این نمایشگاه انواع هواپیمای شکاری ، ترابری و بالگرد ، انواع موشک و نیز تجهیزات پیشرفته هوایی به نمایش گذاشته شده است.
6068












28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن