تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تبریز در نوروز 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار تبریز خبر داد: آمادگی شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تبریز در نوروز 94 خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان تبریز از آمادگی شبانه‌روزی تمامی ادارات و نهادهای خدمات رسان شهرستان تبریز در نوروز 94 تحت نظارت فرمانداری تبریز خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند ساعت 12:10

خبرگزاری پانا+آمادگی شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تبریز در نوروز 94

به گزارش خبرگزاری پانا،رحیم شهرتی فر در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: کارگروه‌های مختلف به موقع تشکیل جلسه داده اند و تمامی نهادها و دستگاه‌های مسئول آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی برای سفری امن و راحت به شهرستان تبریز هستند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار سایر بازرسی‌ها، فرمانداری تبریز نیز با بسیج نیروهای خود از 28 اسفند تا 15 فروردین اکیپ های بازرسی خود را برای نظارت بر مراکز بهداشتی و درمانی، هتل‌ها، پارک‌های مسافر‌، غذاخوری‌های بین راهی و سایر اماکن عمومی و رفاهی اعزام می‌کند.
شهرتی فر تشریح کرد: نیروی انتظامی، پلیس راه، مراکز بهداشتی و درمانی، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان های امداری در سطح استان و شهرستان تبریز مستقر شده و آماده مقابله با حوادث غیر مترقبه و خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان در ایام نوروز هستند.
فرماندار تبریز همچنین با اشاره به تامین نان شهروندان و گردشگران در عید نوروز، خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت غله و اداره صنعت، معدن و تجارت استان اسامی و نشانی نانوایی‌های کشیک استان و شهرستان تبریز تهیه شده و با نصب بنر در سطح شهر و ورودی های شهر به اطلاع مردم و شهروندان خواهد رسید.
شهرتی فر در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: خوشبختانه ایران در سال 93 علیرغم مشکلات کشورهای همسایه، سال کم تنش، آرام و پر پیشرفتی را پشت سر گذاشت.
وی اظهار امیدواری کرد سال 94 نیز با چشم اندازهای امیدوار کننده در تمامی حوزه ها، به سال شکوفایی و سراقرازی تبدیل شود.
یادآور می شود، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان تبریز با ریاست فرماندار و حضور روسای ادارات عضو با چهار مصوبه، در محل فرمانداری تبریز تشکیل جلسه داد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن