تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803484039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از دستگاه‌هاي اجرايي برتر در زمينه خدمات‌رساني به مسافران نوروزي /معرفي شهردار نمونه پس از تعطيلات عيد نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۲۳ب.ظ)
استاندار لرستان: تجليل از دستگاه‌هاي اجرايي برتر در زمينه خدمات‌رساني به مسافران نوروزي /معرفي شهردار نمونه پس از تعطيلات عيد نوروز موج - استاندار لرستان گفت: پس از پايان تعطيلات نوروز از شهرداري‌ها و دستگاه‌هايي که خدمات رضايت‌بخشي به مسافران ارائه داده باشند، تجليل و قدرداني مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند، در جلسه ستاد تسهيلات نوروزي که در سالن جلسات استانداري برگزار شد، اظهار داشت: سازمان ورزش و جوانان موظف است که همه سالن‌هاي سرپوشيده استان را درصورت وقوع بارندگي شديد، براي اسکان اضطراري در اختيار ستاد تسهيلات نوروزي قرار دهد.
وي افزود: ستاد تسهيلات نوروزي به‌واسطه نصب تابلو و بنرهايي در سطح شهر، آدرس ستاد و اماکني که براي خدمات‌رساني به مسافران تعبيه شده را به اطلاع عموم برساند.
استاندار لرستان با بيان اين‌که مديرکل ميراث‌فرهنگي مسئوليت اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات نوروزي را به‌عهده دارد، عنوان کرد: در طول تعطيلات نوروز، نيروي انتظامي بايد امنيت کامل را در شهر به‌يژه در کمپ‌هاي اقامتي برقرار کند.
وي با اشاره به لزوم نظارت جدي دانشگاه علوم پزشکي بر روند خدمات ارائه شده در استان، تصريح کرد: شرکت پخش فراورده‌هاي نفتي هم بايد تمهيدات لازم را براي ارائه هرچه بهتر خدمات به‌ويژه در زمينه سوخت‌رساني، برخورد مناسب با مسافران، نصب تابلوهاي تبريک عيد نوروز در جايگاه‌هاي سوخت و تجهيز و نظافت نمازخانه‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي بکار گيرد.
بازوند گفت: اداره راه‌وشهرسازي در بخش روشنايي خيابان‌ها و خط‌ کشي جاده‌هاي اصلي دقت بيشتري داشته باشد و با دفع موانع و عوامل ايجاد بي‌نظمي در طول مسير، محورهاي تردد مسافران را ساماندهي کند.
استاندار لرستان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات بيمه‌اي توسط شرکت‌هاي بيمه، خاطرنشان کرد: ستاد حوادث در رابطه با بارندگي‌هاي احتمالي، تمهيدات لازم را انديشيده و اداره هواشنايي نيز به‌واسطه نصب بنرهايي در سطح شهر تا پايان تعطيلات نوروز در رابطه با وضعيت آب‌وهوا را اطلاع‌رساني کند.
وي با بيان‌ اين‎که تا پايان تعطيلات نوروز نصب هر گونه بنر در اطراف قلعه فلک‌الافلاک ممنوع است، بيان کرد: در خرم‌آباد هماهنگي و تعامل مناسبي ميان دستگاه‌هاي ستاد اسکان نوروزي برقرار است که لازم است اين روند به ساير شهرستان‌هاي سطح استان نيز تعميم داده شود.
بازوند گفت: از طرف اداره تعزيرات، گروه‌هاي بازرسي در ايام نوروز به‌طور ويژه فعال باشند و از مجتمع‌هاي خدماتي و رفاهي بين راه، بازديدهايي به عمل آورند.
استاندار لرستان با بيان اين‌که صداو سيما بايد در ايام نوروز به‌واسطه ارائه گزارش‌هاي مستند، نسبت به معرفي جاذبه‌هاي گردشگري و اماکن ديدني استان اقدام کند، تصريح کرد: دستگاه‌هاي خدمات‌رسان ليست اسامي کشيک‌هاي نوروزي خود را به ستاد و استانداري معرفي کنند.
وي خاطرنشان کرد: در پايان تعطيلات ازعوامل اجرايي ستاد تسهيلات نوروزي و دستگاه‌هاي اجرايي که خدمات‌رساني مناسبي داشته باشند تجليل و قدرداني مي‌شود
استاندار لرستان بيان کرد: از طرف استانداري اکيپ‌هاي بازرسي به سطح استان اعزام مي‌شود و شهرداري‌هايي که اقدامات رضايت‌بخشي در ايام نوروز ارائه دهند، در پايان نوروز به عنوان شهرداري‌هاي نمونه مورد تقدير و تجليل قرار مي‌گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن