تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803699311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداردیلم: اقداماتی مهم در حوزه گردشگری این شهرستان انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانداردیلم: اقداماتی مهم در حوزه گردشگری این شهرستان انجام شد گناوه-ایرنا- فرمانداردیلم گفت: در حوزه گردشگری این شهرستان درسال جاری اقدامات و پروژه های بسیار اساسی و مهم اجرایی شده است.


به گزارش ایرنا، قاسم قائدی روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری این شهرستان در بندر گردشگری حماد افزود: اعتبار فصل عمران شهری و گردشگری شهر دیلم به عنوان مرکز شهرستان در سال جاری بیش از 110 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته از رشد 500درصدی برخوردا شد.
وی اظهارکرد: اختصاص این اعتبار در فصل گردشگری، تحول عظیمی در زیرساخت های گردشگری، عمران و مبلمان شهری بوجود خواهد آورد.
فرماندار دیلم گفت: زیرساخت های گردشگری بندر حماد شامل جاده دسترسی، تامین روشنایی، دیوار حفاظتی، سرویس های بهداشتی، آلاچیق، تامین آب مصرفی با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال بوده که با حمایت مستقیم استاندار بوشهر تامین و حدود پنج میلیاردریال دیگر نیز برای آسفالت جاده آن به طول سه کیلومتر اختصاص و به عنوان مهمترین پروژه های گردشگری شهرستان در پروژه های شهرداری منظور شد.
وی افزود: مساحت این منطقه توریستی گردشگری حدود 60 هکتار است که به عنوان یکی از مناطق توریستی گردشگری استان بوشهر شناخته شده است.
قائدی ادامه داد: فاز دوم کمپینگ گردشگری ساحلی شهر دیلم درقالب بوستان مروارید نیز با اعتباری بیش از 30 میلیاردریال در سه هکتار باحضور استاندار بوشهر در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
وی گفت: فاز سوم این پروژه در زمینی به مساحت چهار هکتار با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری بندر دیلم در فروردین ماه سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
فرماندار دیلم اظهارکرد: پارکینگ ماهرویان در زمینی به مساحت یک هکتار در ضلع شمالی شهر دیلم با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی شده که در نوروز 94 با حضور استاندار افتتاح می شود.
وی بلوار ورودی مهر، شمالی و جنوبی شهر دیلم را از دیگر پروژه های مهم این شهر عنوان کرد که اهمیت شایانی در روان سازی ترافیک شهری بویژه برای ایام نوروز خواهد داشت.
فرمانداردیلم گفت: احداث چهار بوستان محله ای در شهر نیز توسط شهرداری دیلم دردست اجراست که برخی از این پروژه ها ازجمله بوستان سالمندان در دهه فجر سال جاری بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در فصل عمران شهری و با رویکرد تقویت زیرساخت های گردشگری 60 میلیاد ریال اعبتار به شهر امام حسن اختصاص یافته که که هشت پروژه مهم و اساسی و زیرساختی در آن شهر اجرایی و در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
وی ساحل سازی را که یکی از زیباترین و باکیفیت ترین پروژه های ساحل سازی در سطح استان و کشور است را از مهم ترین این پروژه ها عنوان کرد و گفت: توسعه فضاهای سبز شهری از دیگر پروژه های شهر امام حسن است.
فرمانداردیلم گفت: در سال جاری اعتبارات اختصاص یافته به بخش امام حسن بیش از 40 میلیاردریال بوده که در قالب اعتبارات استانی و شهرستانی و ارزش افزوده با رویکرد توسعه عمران روستایی این بخش در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی، ورزشی، عمران روستایی، طرح های هادی هزینه خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین در سال جاری با 40 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای توسعه روستاهای بخش مرکزی شهرستان دیلم هزینه می شود.
قائدی گفت: رویکرد اعتبارات یاد شده زیرساخت های اساسی شامل طرح های هادی، راه، بهداشت و درمان، توسعه شبکه های آب و برق، احداث بوستان روستایی است.
وی عمده این پروژه ها را تکمیل زیرساخت های گردشگری جنگل عامری عنوان کرد و افزود: جنگل عامری یکی ازمکان های مهم گردشگری این شهرستان است.
فرمانداردیلم از همه دستگاههای اجرایی که با تمام وجود درخدمت رسانی به مردم این شهرستان قدم برداشتند، قدردانی کرد.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد. ک/2
6164/6043






28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن