تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802523380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان شرقی: مدیران کارهای انجام شده را اطلاع رسانی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار آذربایجان شرقی: مدیران کارهای انجام شده را اطلاع رسانی کنند تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی کارهایی را که انجام داده اند اطلاع رسانی کنند، چرا که به فرموده حضرت امام (ره) مردم با آگاهی از کارهای انجام شده خوشحال می شوند.


اسماعیل جبارزاده عصر روز چهارشنبه در اخرین جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: روابط عمومی ها در این میان نقش مهمی دارند و مدیران باید از روابط عمومی ها به عنوان مشاوران اطلاع رسانی خود در این زمینه کمک بگیرند.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم موجب خشنودی خدا می شود، افزود: خدمت به مردم درسایه وحدت، همدلی و صمیمیت بیشتر جلوه می کند و خوشبختانه این جو در استان حاکم فرما شده و مدیران باید از این فضای ایجاد شده برای ارایه خدمات مطلوب تر استفاده کنند.
جبارزاده به امنیت موجود در کشور و استان اشاره کرد و گفت: امنیت حاصل شده در سایه تلاش نیروهای اطلاعاتی، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش است و به طور قطع این امنیت توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در بین مسوولان استان اظهارکرد: با هر گونه تفرقه و هر عملی که منجر به دو دستگی در استان شود مقابله خواهیم کرد و در فضای وحدت و صمیمیتی که ایجاد شده و اعتماد مردم را جلب کرده در مسیر وسعه استان گام خواهیم برداشت.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از مسوولان، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا با فراهم کردن امکانات و امنیت لازم برای مسافران نوروزی، استان را برای پذیرایی از این میهمانان آماده کنند.
جبارزاده گفت: سال 94، سال شکوفایی استان از تمام جهات خواهد بود به شرطی که سند تدبیر توسعه و منطقه ویژه علم و فناوری مورد توجه باشد، از این رو نقشه راه مدیران استان در این سال توجه به این دو مقوله مهم خواهد بود.
وی افزود: مبارزه با فساد اداری و توجه به سلامت اداری که خواست رهبر معظم انقلاب است در سال آینده در رئوس برنامه های استان خواهد بود.
وی همچنین به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 اشاره کرد و گفت: در هر حالتی هم توافق و هم عدم توافق باید برای استان برنامه داشته باشیم و راه حل های مختلفی در نظر بگیریم.
معاون برنامه ریزی استاندار هم در این جلسه به هزینه کرد پنج هزار میلیارد ریال در سالجاری برای عمران و توسعه استان خبر داد و گفت: در این مدت 1700 طرح استانی با دو هزار و 300 میلیارد ریال مدیریت شده و 35 طرح ملی استانی شده نیز 579 میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.
داود بهبودی همچنین به اجرای هشت طرح آماری در استان در سالجاری اشاره کرد و افزود: مهم ترین این طرح ها سرشماری کشاورزی بود که با موفقیت انجام شد.
وی همچنین به پایین بودن برخی شاخص ها در استان اشاره کرد و گفت: درامد سرانه، رفاه اجتماعی، ارزش افزوده و اشتغال در استان پایین است اما در مقابل میزان مشارکت استان 41 از 100 نفر بالاتر از میانگین کشور 31 از 100 نفر است.
معاونان عمرانی، سیاسی و منابع انسانی استاندار نیز در این جلسه گزارشی از حوزه های تحت مسوولیت خود ارایه کردند.
در این جلسه از فرمانداران برتر شهرستان کلیبر، میانه و مرند و مدیران دستگاه های اجرایی شرکت شهرک های صنعتی، تجهیز و نوسازی مدارس و اداره کل ورزش و جوانان به صورت شفاهی از سوی استاندار تقدیر و مقرر شد در اولین جلسه شورای اداری در سال 94 به صورت عملی تقدیر شوند.
7233/1756



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن