تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802467507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان: مصمم به حفظ منابع طبیعی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار همدان: مصمم به حفظ منابع طبیعی هستیم همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و منابع طبیعی ممنوع است و حفظ منابع طبیعی همچنان به قوت خود باقی است.


محمد ناصر نیکبخت روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: حفظ اراضی کشاورزی و منابع طبیعی که مورد سوء استفاده برخی از فرصت طلبان قرارمی گیرد باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری تاکید فراوانی بر حفظ منابع طبیعی و باغ ها دارند و بر این اساس در استان ها نیز مسوولان باید در راستای حفظ منابع طبیعی تلاش کنند.
هیچ تغییر کاربری غیرضرور نباید در باغ ها و فضاهای سبز انجام شود مگر اینکه ضرورت داشته باشد و در این رابطه نیز باید کارشناسی عمل شود تا به فضای سبز آسیبی وارد نشود.
وی با تاکید بر آبادانی و توسعه شهرها گفت: این آبادانی و توسعه باید بر اساس منطق و حفظ سلامت مردم انجام شود و منابع طبیعی، محیط زیست و باغ ها لطمه نخورد.
استاندار همدان گفت: ساخت و ساز و احداث برج در باغ ها و اراضی کشاورزی یک فاجعه است و اگر ساختمانی موجب شود که آسیبی به فضای سبز برسد باید از ساخت و ساز آن جلوگیری کرد.
نیکبخت با تاکید بر اینکه هیچ باغی نباید آسیب ببیند ادامه داد: در مکان های که با کار کارشناسی می توان ساخت و ساز کرد نباید تنگ نظری از سوی مسوولان انجام شود.
سطح مراتع استان همدان 822 هزار هکتار است، همچنین این استان چهار هزار و 307 هکتار جنگل دولتی دارد.

* دولت تعامل خوبی با جهان دارد
استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تعامل مثبت و سازنده ای با جهان دارد گفت: رییس جمهوری در سخنرانی های خود اعلام کردند که "ما دنیای عاری از خشونت می خواهیم."
نیکبخت اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و خون شهدا به موفقیت های زیادی دست یافته است که این توفیق ها ادامه دارد.
وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه علیه ایران ضد حقوق بشر است افزود: ایران با پشتیبانی مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت با این تحریم ها مقابله می کند.

* همدان باید به مقصد اول گردشگری تبدیل شود
استاندار همدان گفت: این استان باید به مقصد اول گردشگری ایران تبدیل شود چرا که میهمانان نوروزی مقدمه میهمانان تابستان هستند و باید از آنها به صورت مطلوب پذیرایی شود.
نیکبخت اضافه کرد: برای اینکه همدان بتواند با استان های گردشگری همانند اصفهان برابری کند باید زیر ساخت های گردشگری را در این استان فراهم کرد.
وی افزود: پنج سرمایه گذار برای ساخت هتل پنج ستاره اعلام آمادگی کردند که عملیات اجرایی دو هتل پنج ستاره آغاز شده و بقیه در دست پیگیری است.
وی با تاکید بر آمادگی دستگاه های اجرایی برای استقبال از میهمانان نوروزی ادامه داد: توجه به تهیه ارزاق عمومی، توزیع نان با کیفیت و فراهم کردن شرایط لازم برای حضور میهمانان باید مورد توجه مسوولان در ایام نوروز قرار گیرد.
وی با تقدیر از نیرو انتظامی برای برقراری امنیت گفت: همدان از امن ترین استان های کشور است که این روند در ایام نوروز نیز باید تداوم داشته باشد.
استان همدان یک هزار و 750 جاذبه گردشگری، طبیعی و تاریخی دارد.

* رییس جمهوری سال آینده به همدان سفر می کند
استاندار همدان درباره سفر رییس جمهوری به این استان گفت: پیشنهاد مسوولان برای سفر رییس جمهوری به استان اردیبهشت ماه سال آینده بود که دو استان دیگر در لیست قرار داشتند که این سفر به ماههای بعد موکول می شود.
نیکبخت ادامه داد: با تلاش های که از سوی مسوولان استان همدان انجام گرفته سفر رییس جمهوری به این استان در نیمه دوم سال آینده انجام می شود.
شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان 12 نشست برگزار کرده است که حاصل آن 66 مصوبه بوده که 97 درصد این مصوبه ها اجرایی شده است.
2087/6993



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن