تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعه نخست جاده سوادکوه تعریض شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قطعه نخست جاده سوادکوه تعریض شد ساری - ایرنا - قطعه نخست پروژه تعریض جاده سوادکوه روز چهارشنبه و در آستانه تعطیلات نوروزی به بهره داری رسید و زیر بار ترافیک رفت.


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا طول مسیر قطعه اول جاده سوادکوه را 39 کیلومتر اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این بخش، اکنون حد فاصل گدوک تا پل سفید به صورت بزرگراه برای رانندگان قابل استفاده شده است.
مهرداد زمانی ادامه داد: تعریض جاده سوادکوه به طول 84 کیلومتر به عنوان بخشی از جاده سراسری تهران - سوادکوه در چهار قطعه تعریف شده که شامل تعریض گدوک به پل سفید به طول 39 کیلومتر، پل سفید به قائمشهر به طول 21 کیلومتر، قطعه سوم الف پل سفید به قائمشهر به طول پنج کیلومتر و قطعه سوم ب پل سفید به قائمشهر به طول 19 کیلومتر است.
وی گفت: امروز علاوه بر بهره برداری تعریض قطعه اول جاده سوادکوه، تونل ورسک به طول یکهزار و 800 متر، روگذر راه آهن همجوار تونل ورسک به طول 13 متر، اصلاح قوسی جاده به طول 500 متر بین دوآب تا خطیرکوه به بهره برداری رسید.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی اعلام کرد: احداث روگذر و تونل در بخشی از مسیر تعریض جاده سوادکوه به منظور کاهش حوادث جاده ای انجام شد.
جاده سوادکوه - تهران به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد کشور به شمار می رود که در طول سال هموطنان زیادی از این مسیر برای رسیدن به دیگر نقاط کشور استفاده می کنند.
طرح ملی تعریض جاده سوادکوه به منظور ایجاد راه مواصلاتی مناسب و عریض از سال 1383 آغاز و تاکنون برای اجرای این طرح چهار هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
با تکمیل عملیات تعریض 10 کیلومتر از جاده سوادکوه در منطقه جواروم به سمت شیرگاه، این طرح ملی تکمیل می شود.
2096/6097/ 2025



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن