تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مسافران نوروزی ، فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های تفت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار: حضور مسافران نوروزی ، فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های تفت است خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرستان تفت را فرصتی ارزشمند برای معرفی قابلیتهای شهرستان تفت به ویژه در حوزه گردشگری دانست.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند ساعت 10:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، "عباسعلی رضایی" در نشست شورای اداری شهرستان تفت با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت فرا رسیدن سال جدید گفت: مردم شریف عملكرد مسئولان و خدمتگزاران نظام را رصد كرده و بر آن واقفند و خدمات صورت گرفته در حوزه های مختلف را به خوبی درك می كنند. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با اشاره به پتانسیلهای بالای شهرستان تفت در عرصه های گردشگری اظهار داشت: ایام نوروز و حضور خیل عظیم مسافران نوروزی در شهرستان تفت، فرصت بسیار مناسبی برای معرفی قابلیت های عظیم گردشگری تفت است كه انشاا... با تدابیر اندیشیده شده در ستاد خدمات سفر شهرستان، به نحو شایسته ای از این موقعیت استفاده شود.
معاون استاندار سلامت اداری را یکی از مباحث مورد توجه در سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به شاخصه های مد نظر، استان یزد از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت اداری برخوردار است.
رضایی در خصوص استخدامی های 26/3/91 یزد هم گفت: ان شاء الله پذیرفته شدگان این آزمون در ابتدای سال آتی مشغول بکار خواهند شد.
وی ایجاد صنایع " های تک"، توسعه کسب و کار الکترونیکی و توجه به اقتصاد دانش بنیان را از جمله رویکردهای اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی دانست و بر استفاده از انرژی های نو و حمایت از مراکز رشد علم و فناوری تاکید کرد.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به شعار سال 93 انجام کارها با دقت و سرعت، بدون فوت وقت و البته همراه با برنامه را از ویژگیهای مدیریت جهادی برشمرد.
امام جمعه تفت نیز در این نشست روزهای پایانی سال را فرصتی ارزشمند برای انسان در رسیدگی به حساب اعمال خود دانست و گفت: اگرچه انسان بر اساس سفارش معصومین(ع) باید هر روز به امور خود رسیدگی و از خود حساب‌كشی كند اما ایام پایان سال در این رابطه فرصت بسیار مهمی است تا انسان با بررسی اعمال خود در سال گذشته، نقاط ضعف خود را رفع و نقاط قوت خود را تقویت نماید.
مدیركل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد نیز در این نشست با تاكید بر اهمیت توسعه زیرساختها در عرصه فناوری گفت: فناوری اطلاعات ابزاری برای توانمندسازی در همه عرصه هاست.
"اكرم فداكار" با ابراز خرسندی از تهیه نرم افزار اندرویدی گردشگری تفت توسط شهرداری این شهر، بر توجه به پتانسیل های عظیم این بخش تاكید كرد.
این مقام مسئول روی آوردن به صنایع خلاق و های تك را نیازمند شناسایی روندها دانست و حركت به سمت توجه بیشتر به شركت های دانش بنیان را خواستار شد.
 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن