تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه بزرگ تولید الیاف کربن با حضور وزیر دفاع به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارخانه بزرگ تولید الیاف کربن با حضور وزیر دفاع به بهره برداری رسید تهران - ایرنا - کارخانه تولید الیاف کربن «تی - 300» با ظرفیت 150 تن در سال، با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار دهقان در جریان افتتاح این خط تولیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به راهبرد وزارت دفاع در تولید مواد اولیه پیشرفته مورد نیاز صنایع تصریح کرد: افزایش تولید این محصول راهبردی علاوه بر تامین نیازهای صنایع دفاعی، بخش های عمده ای از نیازهای غیرنظامی کشور را تامین می کند.
وی گفت: این کارخانه تولیدی که در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با سرمایه گذاری مشترک سازمان گسترش و نوسازی صنایع و وزارت دفاع تاسیس شده، گام بلندی در راستای سرریز دانش و فناوری های دفاعی در عرصه تولیدات صنعتی کشور به شمار می رود.
سردار دهقان افزود: الیاف کربن در صنایعی همچون خودروسازی، سکوهای دریایی برای حفاری، استخراج نفت و گاز، واگن های قطار، پره توربین های بادی، لوازم ورزشی مانند قایق و دوچرخه، مقاوم سازی بافت های فرسوده ساختمانی وتقویت بتن و مصالح ساختمانی کاربرد دارد.
وزیر دفاع ادامه داد: کلیه مراحل مطالعاتی، طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و ماشین آلات این کارخانه به صورت کاملا بومی انجام شده است.
سردار دهقان همچنین با تشکر از دست اندرکاران این پروژه ملی بر تداوم و تقویت هم افزایی دستگاه های اجرایی برای پیشرفت کشور و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید و سند چشم انداز توسعه کشور نظیر اجرای چنین پروژه های مشترک تاکید کرد و افزود: این گونه اقدامات نقش مهمی در توسعه ملی و رشد اقتصادی و فناورانه کشور دارد.
اجتمام ** 1071



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن