تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزارت ورزش و جوانان: سیاست‌گذاری دولت بر اساس جوان‌باوری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزارت ورزش و جوانان:
سیاست‌گذاری دولت بر اساس جوان‌باوری است
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 24 میلیون نفر از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند از این‌رو رویکرد و سیاست‌گذاری دولت تدبیر و امید بر اساس جوان‌باوری است.

خبرگزاری فارس: سیاست‌گذاری دولت بر اساس جوان‌باوری است



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود گلزاری پیش از ظهر امروز در بازدید از کانون پیرو ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در سنندج اظهار کرد: ازدواج و طلاق دو  دغدغه‌ مهم و اساسی حوزه جوانان است که باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود. به گفته وی، بر اساس آمار، بیش از 24 میلیون نفر از جمعیت 70 میلیون نفری کشور را جوانان تشکیل می‌دهند از این رو رویکرد و سیاست‌گذاری دولت تدبیر و امید نیز جوان‌باوری است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم برای رفع آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان یکی از مهم‌ترین شاخص های مورد توجه دولت یازدهم است، خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌های به عمل آمده بیشترین آمار آسیب‌های اجتماعی مربوط به حوزه جوانان است.
گلزاری از شناسایی 10 آسیب اجتماعی مهم در حوزه جوانان خبر داد و بیان داشت: 20 درصد ازدواج‌ها متاسفانه امروز به طلاق منتهی می‌شود که باید در این راستا چاره‌اندیشی و آسیب‌شناسی‌های لازم انجام گیرد.
به گفته وی، تحکیم خانواده یکی از محورهای اصلی برنامه‌ریزی‌‌های دولت است و مباحث مختلفی همچون مشاوره‌های قبل از ازدواج و بی‌رغبتی جوانان به ازدواج به عنوان چالش‌های مهم این حوزه مورد توجه قرار گرفته است.
گلزاری افزایش سن ازدواج در بین جوانان را نگران‌کننده خواند و گفت: مشاوره قبل و بعد از ازدواج به منظور پایدار کردن ازدواج‌ها و جلوگیری از جاری شدن طلاق در بین زوج‌های جوان باید به عنوان اصلی مهم در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی 40 درصد از چالش‌های خانواده‌ها را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: 60 درصد از چالش‌های خانواده‌ها فرهنگی بوده و آسیب آن به مراتب از مشکلات معیشتی بیشتر است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه عملکرد کانون‌های پیرو ولایت کمیته امداد را در سطح کشور و استان مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: کانون ولایت فعالیت خوبی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان در طول چند سال اخیر داشته است.
 به گفته وی، ایمان،  تعهد، عشق و علاقه وافر امدادگران کمیته امداد در این مکان مقدس نشانگر این است که شجره طیبه کمیته امداد بالندگی و امیدآفرینی داشته است.
وی با بیان اینکه خدمت به بندگان خدا به ویژه محرومان به عنوان محبوب‌ترین عمل صالح نزد پروردگار جهانیان دارای اجر عظیم است، تصریح کرد: امدادگران در کنار کار و تلاش زیاد، تواضع و فروتنی دارند که مصداق واقعی اخلاص است. انتهای پیام/79002/ج۳۰

93/12/26 - 15:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن