تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از قهرمانان ورزشي جانباز آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۱۵ق.ظ)
تجليل از قهرمانان ورزشي جانباز آذربايجان غربي موج - از جانبازان ورزشکار قهرمانان و مدال آوران رشته هاي مختلف ورزشي در سال 93 طي مراسمي با حضور مسؤولان بنياد شهيد و امورايثارگران آذربايجان غربي قدرداني و تجليل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين برنامه تيموري مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان غربي ضمن خيرمقدم 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را به حاضرين تبريک گفت و عنوان داشت: علي رغم اينکه اعتبارات ورزشي نسبت به سال گذشته به طور فاحش کاهش يافته است و با وجود مشکلات تمرينات و مسابقات تعطيل نشده و باجديت پي گيري مي شود.
در ابتداي برنامه نيکخو معاون فرهنگي از روند مسابقات وتمرينات جانبازان گزارش داد و گفت: در طول سال جاري 27 نفر از اين ايثارگران استان به مقام هاي استاني و کشوري دست يافته اند.
دراين جلسه حسن جانفشان نايب قهرمان پارا آسيائي در رشته پينگ پنگ درخصوص ضرورت توجه مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران به ورزش گفت: به لحاظ ورزش مدام و مستمر هزينه درماني من به عنوان جانباز 70 درصد ونخاعي تقريباََ صفراست و مي طلبد بنياد به امر ورزش بيشتر بها بدهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن