تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت حضور به هنگام، موثر و بازدارنده پليس در ماموريت هاي نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۵۸ق.ظ)
فرمانده انتظامي استان قم: ضرورت حضور به هنگام، موثر و بازدارنده پليس در ماموريت هاي نوروز موج -فرمانده انتظامي استان قم در مراسم صبحگاه عمومي اين فرماندهي، بر ضرورت حضور به هنگام، موثر و بازدارنده پليس در ماموريت هاي چهارشنبه پايان سال و نوروز 94 تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،فرمانده انتظامي استان قم ضمن تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،به ويژگي هاي ايشان اشاره کرد و اظهار داشت: از ويژگي هاي مهم حضرت زهرا (س)پناهگاه، تکيه گاه و مأمن بودن براي پدر بزرگوارشان نبي مکرم اسلام (ص) بود.
وي ادامه داد: در سرزمين تنهايي آن دوران که رسول خدا (ص) هيچ گونه يار و ياوري نداشت و دشمنان و کوردلان ايشان را مورد آزار و اذيت قرار مي دادند، حضرت زهرا (س) تکيه گاه ايشان بود.
سردارکاظم مجتبايي اضافه کرد: امروزه پليس بايستي ويژگي ها و خصوصيات حضرت زهرا (س) را مدنظر قرار داده و در مأموريت هاي خود متخلق به آن ها باشد تا بتواند اعتماد مردم به خود را افزايش دهد.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)، عنوان داشت: پليس مأمن مردم و پناهگاه آن ها است، پس بايد به جايگاهي برسد که مردم جان، آبرو، عزت و شرف و مال خودشان را به راحتي در اختيار پليس قرار دهند که رسيدن به اين جايگاه، يکي از ويژگي هاي حضرت زهرا (س) است.
فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه کارکنان فرماندهي انتظامي استان قم در زمينه ارتقاء اخلاق، منش و سلامت اداري از برترين هاي کشوري هستند، اظهار اميدواري کرد: شاهد ترقي و تعالي بيشتر پليس قم در خصوص پاک دستي و سلامت اداري باشيم.
وي افزود: پاک دستي، درست کرداري و رفتار مبتني بر صحت عمل روح و معنويت کار ما خواهد بود که در اين صورت، کالبد عملکردي پليس که ماموريت ها است به خوبي پيش خواهد رفت.
مجتبايي در ادامه ضمن قدرداني از فعاليت ها، تلاش هاي خستگي ناپذير و زحمات فراوان و بي دريغ کارکنان اين فرماندهي، اظهار داشت: ماموريت هاي سخت و سنگيني از جمله کنگره تکفيري ها و سفر رياست جمهوري را پشت سر گذاشتيم و ماموريت هاي مهم چهارشنبه پايان سال و نوروز 94 را در پيش رو داريم.
وي با اشاره به استقرار پليس در 50 نقطه پيش بيني شده در چهارشنبه پايان سال، بر حضور به هنگام و موثر و نيز انضباط و اقتدار بازدارنده پليس تأکيد کرد.
فرمانده انتظامي استان بر نگاه اجتماعي به مسائل تأکيد و خاطرنشان کرد: نبايد به جاي اينکه براي مردم توليد امنيت کنيم، برايشان ايجاد ناامني کرده و يا مسئله اي که بصورت اجتماعي قابل حل را به موضوعي امنيتي و انتظامي تبديل کنيم.
مجتبايي با اشاره به آموزش لازم آگاهي پليس نسبت به ماموريت ها، افزود: بايستي در برخورد با موضوعات به هنگام و به اقتضا عمل شود و با هر شخص، هر جريان و هر موضوعي به تناسب خود آن رفتار شود و مسائل عالمانه و به بهترين شکل برطرف شود.
وي تصريح کرد: پليس با برهم زنندگان نظم و امنيت و نيز هنجارشکنان جامعه، قاطعانه و مقتدرانه برخورد کرد و نظم عمومي را در اين ايام ايجاد خواهد مي کند.
مجتبايي در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه ريزي ها و پيش بيني هاي فرماندهي انتظامي استان براي ايام نوروز 94 اشاره کرد و بيان داشت: سعي کنيم افراد و کارگزاراني صادق، امين و موثر بوده و پليس قم با وظيفه شناسي، انضباط و اقتدار خود هم چون سال هاي گذشته بتواند در رتبه هاي برتر فعاليت هاي نوروزي باشد.
وي در ادامه ضمن قدرداني از فعاليت هاي 10 ساله سردار سرتيپ دکتر اسماعيل احمدي مقدم،انتصاب سردار سرتيپ حسين اشتري به فرماندهي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران را به ايشان تبريک گفتند.
فرمانده انتظامي استان در پايان با تأکيد بر نکاتي که رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) در حکم فرمانده جديد ناجا به آن ها اشاره کرده است، اظهار داشت: صيانت از کارکنان و فرماندهان، توجه جدي به معيشت، کاهش تخلفات جاده اي ، بهبود خدمات انتظامي و برنامه ريزي مستمر و ابتکار عمل در برقراري امنيت و آرامش اجتماعي جزء محور هاي اصلي برنامه هاي نيروي انتظامي از جمله فرماندهي انتظامي استان قم خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن