تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد امنيت در جامعه نيازمند قلم اصحاب رسانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۸ب.ظ)
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان: ايجاد امنيت در جامعه نيازمند قلم اصحاب رسانه است موج - مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت: بايد امنيت را براي افراد جامعه دروني کنيم و اين دورني کردن نيازمند قلم اصحاب رسانه است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فيروز فاضلي ‌در آيين تجليل از برگزيدگان جشنواره نظم، امنيت و رسانه در فرماندهي انتظامي گيلان با تاکيد بر اينکه امنيت و رسانه به هم پيوستگي و هم افزايي دارند، خاطرنشان کرد: در افق چشم انداز 1404، کشور ما در منطقه بايد مشخصه‌هايي داشته باشد که يکي از اين مشخصه‌ها وجود امنيت سياسي، اجتماعي و قضايي است.
وي در تعريف امنيت آن را بدون دغدغه کارکردن دانست و افزود: در تعريف علمي امنيت که بين المللي است، آمده، فرد در محيطي آزاد، کمال و رشد پيدا کند بدون اينکه دغدغه و دلهره‌ايي‌ از زمان حال و آينده داشته باشد.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان با تقسيم امنيت به دروني و بيروني اظهار کرد: امنيت بيروني همان انضباط بيروني است و امنيت دروني احساس امنيت است که کمال آفرين مي‌باشد.
وي با بيان اينکه پارامترهاي امنيت بايد مطابق با سرزمين باشد، تصريح کرد: نخستين مشخصه سرزمين ما در طول تاريخ چندپارگي فرهنگي بوده است و عواملي مثل دين اسلام و زبان فارسي موجب اتحاد فرهنگي شده است
فاضلي با بيان اينکه يأس اجتماعي موجب يأس فرهنگي مي‌شود، افزود: يأس فرهنگي موجب چندپارگي فرهنگي شده و گسترش ناهنجاري‌ها با يأس اجتماعي همراه است و جامعه با اميد بر اين ياس فرهنگي و اجتماعي غلبه پيدا ميکند.
وي با تاکيد بر اينکه بايد راه‌هاي ايجاد امنيت پايدار را بدانيم و همين عامل وجود رسانه را ملزم مي‌کند، تصريح کرد: مهمترين مسئله براي امنيت پايدار تمرکز زدايي، واگذاري امور به مردم و جلب مشارکت حداکثري است.
اين مسئول فرهنگي آموزش را رکن مهم در ايجاد امنيت دانست و خاطرنشان کرد: بايد جامعه هدف، مشخص شود تا بتوان ارزش‌ها را دروني کرد.
وي از نوجوانان و جوانان در عرصه کنوني به عنوان جامه هدف ياد کرد.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان در ادامه با اشاره به نقش مطبوعات در ايجاد امنيت تصريح کرد: شکل دهي به افکار عمومي، هدايت و جهت دهي به مردم و تصويرسازي ذهني در مردم توسط رسانه‌ها صورت مي‌گيرد.
وي با تصريح اينکه همه ما نيازمند احساس امنيت هستيم، اذعان کرد : اين احساس امنيت بايد توسط نخبگان و مسئولان در مردم ايجاد شود.
فاضلي با بيان اينکه هيچ کشوري در منطقه امنيت جمهوري اسلامي ايران را ندارد، افزود: بايد اين امنيت را براي افراد جامعه دروني کنيم و اين دورني کردن نيازمند قلم اصحاب رسانه است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن