تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802454745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي نمايش هاي سنتي آئيني بهارستان در منطقه آزاد انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۴۸ب.ظ)
معاون فرهنگي منطقه آزاد انزلي خبر داد: برپايي نمايش هاي سنتي آئيني بهارستان در منطقه آزاد انزلي موج - به منظور توسعه و متنوع سازي خدمات و تسهيلات قابل ارائه به گردشگران نوروزي ۹۴ منطقه آزاد انزلي، اين سازمان با اجراي ۸ برنامه فرهنگي هنري جديد به استقبال سال جديد مي رود.
به گزارش خبرگزاري موج از انزلي، سيد ضياء الدين شفيعي معاون فرهنگي اجتماعي گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي با بيان خبر فوق اظهار کرد: انتشار اولين سال نوشت فرهنگي، گردشگري نيلوفران آزاد، فعال سازي ستاد خدمات سفر سازمان، برگزاري باغ هنر، اجراي هفت سين نوروزي، برپايي نمايش هاي سنتي آئيني بهارستان، نمايش هاي خياباني و عروسك گرداني، تهيه و توزيع خبرنامه گردشگري نيلوفران و در نهايت برنامه بر سفره طبيعت، عناوين برنامه هاي فرهنگي - هنري سازمان منطقه آزاد انزلي جهت ايجاد اوقات مفرح براي گردشگران، با بهره گيري از ظرفيتها و توانمنديهاي غني فرهنگي، نمايشي و هنري استان است.
وي در خصوص انتشار اولين سال نوشت فرهنگي، گردشگري نيلوفران آزاد گفت: نخستين سالنامه منطقه آزاد انزلي در بخش هايي مانند معرفي منطقه آزاد انزلي، ويژگي ها و تشكيلات آن، مفاخر علمي، ادبي، ورزشي و ...گيلان زمين، جاذبه هاي تاريخي، گردشگري و طبيعي منطقه و استان و در نهايت اطلاعات اماكن اقامتي استان گيلان؛ به گردشگران تقديم مي شود.
شفيعي با بيان اينكه تشكيل ستاد خدمات سفر سازمان منطقه آزاد انزلي در راستاي بالابردن آمادگي و هماهنگي با نهادهاي همكار در خدمات رساني به گردشگران اين ستاد تاكنون جلسات متعددي برگزار كرده اضافه کرد: در مجموعه باغ هنر، اساتيد نقاشي، خوشنويسي، فضاسازي و قلم زني استان و كشور در محدوده ساحلي منطقه از پنجم تا دهم فروردين ۹۴ و از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۹ شب حضور داشته كه در كنار اين برنامه نقالان به اجراي نقالي خواهد پرداخت.
وي ويژگي اين برنامه را اجراي مشترك كارهاي هنري توسط اساتيد و گردشگران اعلام كرد كه در آن مسافران نوروزي نقاشي، قلم زني و خوشنويسي را در كنار اساتيد اين رشته ها تجربه مي ‌كنند و كاري را از خود به يادگار مي گذراند.
معاون فرهنگي اجتماعي گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي اجراي هفت سين نوروزي در هفت لوتكا «قايق محلي» كه هر يك، با يكي از سين‌هاي هفتگانه تزئين مي شوند را از ديگر برنامه هاي فرهنگي نوروزي اين سازمان اعلام كرد که با تكيه بر پتانسيل هاي بومي محلي به اجرا در مي آيد و اضافه كرد: در چارچوب برپايي نمايشهاي سنتي آئيني بهارستان نمايش هاي سنتي و آييني گيلان‌ زمين موسيقي و آواز گيلكي و فارسي توسط زبده ترين گروه‌هاي هنري از اول تا يازدهم فروردين ۹۴ به اجرا در مي آيند و به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در روز چهارم فروردين نيز، مراسم تعزيه برپا مي شود.
وي از تهيه و توزيع خبرنامه گردشگري نيلوفران در اين ايام خبر داد و گفت: اجراي تئاتر خياباني «ما گردشگر هستيم» در هفته اول و هفته دوم فروردين در نوار ساحلي بهمراه حضور عروسك هاي بزرگ «كاس آقا» و «كاس خانم» به عنوان نمادي از زن و مرد گيلاني در ميان گردشگران از برنامه هاي برپايي نمايشهاي خياباني و عروسك گرداني در اين ايام است.
شفيعي با بيان اينكه جشنواره مجسمه هاي بازيافتي نيز از جمله برنامه هاي فرهنگ سازي حفاظت از محيط زيست است، افزود: در اين جشنواره با كمك هنرمندان مجرب، از زباله هاي جمع شده در ساحل و نقاط ديگر توسط گردشگران، مجسمه ساخته و در پايان روز به سازندگان بهترين مجسمه ها جايزه اهدا مي شود.
معاون فرهنگي اجتماعي گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي با اعلام اينكه در پايان روز طبيعت شاهد انبوهي از سبزه هاي نوروزي پراكنده در محدوده ساحلي و نقاط همجوار هستيم، اظهار کرد: با اختصاص زميني بسيار بزرگ و با اطلاع رساني كافي از گردشگران درخواست مي‌كنيم كه سبزه هاي خود را در فضاي مخصوص قرار داده، در وسط اين فضا آرم و نشان منطقه آزاد انزلي با گلهاي طبيعي ساخته مي شود و دور تا دور آن نيز سبزه ها جاي خواهند گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن