تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

3300 نیروی امدادی وپلیس نوروز درمحورهای استان خدمات رسانی می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: 3300 نیروی امدادی وپلیس نوروز درمحورهای استان خدمات رسانی می کنند زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و 300 نیروی امدادی دستگاه های مختلف استان و پلیس در طرح ویژه نوروزی از امروز/دوشنبه/ با استقرار در محورهای ارتباطی به مسافران خدمات رسانی می کنند.


به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی در رزمایش مشترک پلیس و دستگاههای امدادی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نوروزی از مهمترین طرح هایی است که همه دستگاههای امداد رسان مشارکت دارند افزود: این طرح از امروز 25 اسفند در 180 پایگاه امدادی ثابت و سیار دستگاهای مختلف استان آغاز شد.
وی اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس سیستان و بلوچستان نیز شامل دو بخش ارائه خدمات ترافیکی و امنیتی است که در بخش نخست با استقرار بیش از 70 ایستگاه موقت پلیس در سطح محورهای ارتباطی استان و تقویت ویژه پلیس راه و ملحق شدن واحدهای انتظامی برای کمک به همکاران پلیس راه، فعالیت این گروهها آغاز شد.
وی ادامه داد: همچنین در زمینه امنیتی این نهاد با بهره گیری از 10 هزار نیروی ویژه در سطح استان کنترل نظم، انظباط و امنیت را آغاز کرد و در نقاطی از استان که خلاء امنیتی وجود دارد نیز پلیس با گسترش نیروهای امنیتی و تکاوری در آن مکان ها به دنبال رفع این خلاءها است.
وی ادامه داد: طرح های نوروزی پلیس سیستان و بلوچستان در تمام زمینه ها به ویژه ایجاد فضای امن و آرام و مناسب برای مردمی که می خواهند از امنیت و آرامش استان بهره گیرند 30 درصد ارتقا یافته است.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی، پلیس با آمادگی کامل تمام تلاش خود را به عنوان حافظان نظم و امنیت هم در محورهای ارتباطی و هم شهرها به کار می گیرد و در این زمینه خوشبختانه برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در این راستا از امروز قرارگاه ویژه نوروزی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با نام قرارگاه امام علی(ع) در کنار سایر قرارگاه های پلیس استان کار خود را با اهداف در نظر گرفته شده در زمینه مسائل امنیتی، انتظامی و ارشادی آغاز کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان از نظر تعداد کشته شدگان تصادفات در محورهای ارتباطی و هم درون شهری در صدر استان های نخست کشور است بنابراین امسال پلیس در کنار همه دستگاه های امداد رسان حضوری فعال دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین حدود24 گروه پلیس مجرب برعملکرد تمام گروه های اعزام شده نظارت دارند.
رحیمی با بیان اینکه پلیس سیستان و بلوچستان با هماهنگی های انجام داده با سایر نهادها آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است گفت: این نهاد برای جلوگیری از جرائم و اتفاقات احتمالی برنامه های مناسبی با هماهنگی با سایر دستگاههای امدادی و بکارگیری سه فروند بالگرد و یک فروند هواپیما در نظر گرفته است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین برای رسیدگی به امور، هماهنگی لازم با داستان و قاضی کشیک در شهرستان های مختلف استان صورت گرفته است.
رحیمی ادامه داد: در هشت شهر مهم سیستان و بلوچستان قرارگاه نوروزی پلیس پیش بینی شده و همچنین هماهنگی لازم با استان های همجوار برای افزایش هم افزایی صورت گرفته است.
وی همچنین با اشاره به برنامه چهارشنبه آخر سال گفت: تمام پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گرفته و از فردا ظهر26 اسفند برنامه های ویژه پلیس آغاز می شود و ضمن اینکه قبل از آغاز این مراسم به دلیل اهمیت موضوع و کنترل های انجام شده بیش از 300 هزار عدد مواد محترقه مشکل ساز کشف شده و اقدامات خوبی برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات و مزاحمت ها آغاز شده است.
وی با بیان اینکه در این ایام نیروهای انتظامی سیستان و بلوچستان با هرگونه تخلفات حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیر مجاز و پلاک های مخدوش برخورد قاطع می کنند گفت: تشدید حضور گشت های پیشگیری خودرویی، موتوری و پیاده در شهرها و تقویت ایستگاه های بازرسی از دیگر برنامه های این نهاد است.
وی گفت: برای شهرهای مختلف استان به ویژه شهرهای مسافر پذیر طرح های ترافیکی لازم پیش بینی شده و 9 نقطه شهر زاهدان برای طرح امنیتی ویژه مدنظر قرار گرفته است.
7316 / 6081



25/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن