تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804305055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گمركات مسافري سراسر كشور به صورت شبانه‌روزي خدمات ارائه مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۳۳ب.ظ)
در ايام نوروز؛ گمركات مسافري سراسر كشور به صورت شبانه‌روزي خدمات ارائه مي‌كنند موج - مسعود كرباسيان در رابطه با خدمات گمرك در ايام نوروز گفت: در راستاي ايجاد تسهيلات و رضايت از خدمات گمركي، گمركات مسافري سراسر كشور به صورت شبانه‌روزي خدمات ارائه مي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس‌كل گمرك با بيان اين مطلب تصريح كرد: گمركات بندري كشور نيز براي ترخيص كالاهاي اساسي در ايام تعطيلات عيد نوروز خدمات گمركي را ارائه مي‌كنند و ساير گمركات كشور نيز با استقرار كشيك نسبت به ترخيص كالاها اقدام خواهند كرد.
كرباسيان در بخش ديگري از توضيحات خود درباره اصلاحات انجام شده در كتاب مقررات صادرات و واردات ضمن تشكر و قدرداني از زحمات وزارت صنعت، معدن و تجارت تصريح كرد: شخص آقاي نعمت‌زاده تلاش‌هاي بسيار زيادي براي تسهيل فرآيند بررسي تعرفه‌هاي سال 94 صورت داد تا هر چه سريع‌تر اين سند تجاري براي بهره‌برداري ذي‌نفعان آماده شود.
وي افزود: در سال گذشته گمرك در راستاي افزايش شفافيت در اجراي مقررات تجاري و حمايت از توليدكنندگان و اجراي كنوانسيون‌هاي بين‌المللي با پيشنهاد حدود 1500 مورد اصلاحي در كتاب مقررات صادرات و واردات به كميسيون ماده يك و وزراي صنعت، معدن و تجارت و جهادكشاورزي، رييس سازمان استاندارد و با تشكيل جلسات فوق‌العاده كارشناسي موضوع به شكل شايسته بررسي شد.
رييس‌كل گمرك متذكر شد: 95 درصد اصلاحات در موعد مقرر و در فروردين 93 به صورت چاپ شده در اختيار تجار و توليدكنندگان قرار گرفت.
كرباسيان در ادامه توضيحات خود گفت: امسال نيز بنا به وظيفه ذاتي گمرك براي انجام رسالت مهم براي كنترل دقيق، سريع و صحيح در مرزها و حمايت از توليدكنندگان و در راستاي ضرورت اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري و اقتصاد مقاومتي، حدود 257 پيشنهاد اصلاحي به كميسيون ماده يك و وزارتخانه‌هاي مرتبط ارائه شد.
وي ادامه داد: در همان روزهاي نخست كليات همه پيشنهادات مورد پذيرش و تصويب كميته‌هاي كميسيون ماده يك قرار گرفت و با ارتباط مثبت و خوبي كه با وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به ويژه وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد، روند جلسات با كارشناسي ادامه پيدا كرد.
رييس‌كل گمرك عنوان كرد: اميدوارم پيشنهادات گمرك و وزارت صنعت، معدن و تجارت در فرصت باقي‌مانده در دولت مطرح شود و مورد تصويب قرار گيرد تا ان‌شاءاله در نخستين روزهاي سال جديد اجرايي و به واحدهاي توليدي، تجاري و صادركنندگان ابلاغ شود.
كرباسيان تصريح كرد: با تلاش مضاعف وزارت صنعت، معدن و تجارت و ساير اعضاي كميسيون ماده يك و تاييد به موقع دولت محترم، صادرات و واردات براي اولين مرتبه به موقع ابلاغ خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن