تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نياز 4 هزار ميليارد تومان اعتباري لرستان براي رفع بيکاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۲۹ب.ظ)
استاندار لرستان: نياز 4 هزار ميليارد تومان اعتباري لرستان براي رفع بيکاري موج - استاندار لرستان گفت: براي رفع بيکاري لرستان چهار هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري لرستان، هوشنگ بازوند در گردهمايي ائمه‌ جمعه لرستان در شهرستان پلدختر اظهار کرد: اين اعتبارات حاصل سفر دولت تدبير و اميد به لرستان است که از اين ميزان 592 ميليارد تومان اعتبار ملي و 402 ميليارد تومان اعتبار استاني به استان لرستان اختصاص يافته است.
بازوند اظهار کرد: از يک‌هزار ميليارد تومان اعتبار اختصاص يافته به لرستان، 787 ميليارد تومان تخصيص يافته و مابقي نيز در تلاش هستيم، تخصيص پيدا کنند.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در سال 93 تلاش کرده‌ايم نرخ بيکاري تغيير کند و در اين زمينه سال 93 يک سال موفق براي استان لرستان بود.
وي افزود: اميدواريم با برنامه‌ريزي و تلاش مضاعف کاري کنيم که حداقل استان لرستان رتبه اول بيکاري را در کشور نداشته باشد.
اين مسوول گفت: با وجود تحريم‌ها در يک سال گذشته به اندازه سه سال اخير به استان لرستان اعتبار اختصاص داده شده که نشانگر عزم دولت براي توسعه لرستان است.
وي با بيان اينکه رشد اعتبارات عمراني و مالي ما 65 درصد در سطح کشور سير صعودي داشته است، تصريح کرد: از مجموع اعتبارات اختصاص يافته به لرستان در حوزه اعتبارات ملي، 80 درصد و در بخش اعتبارات استاني نيز 100 درصد جذب داشته‌ايم.
وي گفت: براي رفع بيکاري لرستان چهار هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است.
استاندار لرستان با بيان اينکه بايد سالانه براي توسعه لرستان دو هزار و 600 ميليارد تومان در بخش خصوصي جذب شود، اظهار کرد: ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح بنياد برکت 180 ميليارد تومان اعتبار در سال 93 به لرستان اختصاص يافت که 20 ميليارد تومان آن مربوط به مدرسه‌سازي است.
وي افزود: بنياد برکت قول داده 300 ميليارد تومان در سال 94 در استان لرستان سرمايه‌گذاري کند که يکي از اين سرمايه‌گذاري ساخت پالايشگاه نفت پلدختر است.
وي خاطرنشان کرد: راه‌اندازي گلخانه ديناروند بعد از هشت سال رکود، راه‌اندازي کشت و صنعت لرستان و فولاد ازنا بخشي از تلاش‌هاي مديريت استان در راستاي احياي ظرفيت‌هاي صنعتي راکد لرستان بود.
بازوند با بيان اينکه در سال 94 سياست‌هاي احياي صنايع نيمه تعطيل ادامه دارد، گفت: وضعيت پروازهاي فرودگاه خرم‌آباد مطلوب است و براي طرح توسعه لرستان و بين‌المللي کردن آن و مقاوم‌سازي باند پرواز و فرود هواپيماهاي پهن پيکر 53 ميليارد تومان اعتبار نياز است.
استاندار لرستان اظهار کرد: با هماهنگي با سازمان حج و زيارت در نظر داريم فرودگاه خرم‌آباد به عنوان محور پروازهاي غرب کشور به عتبات عاليات در نظر گرفته شود.
وي گفت: 26 ميليارد تومان براي مقاوم‌سازي فرودگاه خرم‌آباد هزينه شده است.
بازوند در پايان از زحمات حجت‌الاسلام ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در لرستان، در حمايت از برنامه‌هاي دولت در لرستان تقدير کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن