تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803121665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خوزستان از تدوین طرح هادی برای روستای های بالای 20خانوار خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خوزستان از تدوین طرح هادی برای روستای های بالای 20خانوار خبر داد اهواز –ایرنا- استاندار خوزستان از تدوین طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار این استان تا پایان سال 94 خبر داد و گفت: تدوین این طرح موجب اجرای بهتر پروژه های عمرانی در روستاها می شود.


عبدالحسن مقتدایی دوشنبه در نشست سالانه دهیاران ،بخشداران و فرمانداران در سرسرای شهید هاشمی استانداری خوزستان، همچنین بر توجه دهیاران نسبت به پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: توجه به مسایل آموزشی و ریشه کن کردن بی سوادی باید در اولویت فعالیت های دهیاران قرار گیرد.
وی بیان کرد: دهیاران و بخشداران باید در ابتدا از فرهنگ و نوع زندگی مردم مناطق حاکمیتی خود شناخت کافی داشته باشند تا بتوانند اقدامات فرهنگی و اجتماعی لازم را انجام دهند.
استاندار خوزستان اظهار کرد: برخی مسایل توسعه یافتگی از شهرها به روستاها منتقل می شود و بطور قطع روستاها نیز ارزش هایی دارند که باید به بخش های توسعه یافته منتقل شود.
مقتدایی ادامه داد:ایجاد امنیت ،آموزش و رفع بی سوادی و حل مشکلات روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد.
وی بر انضباط مالی در دهیاری ها تاکید کرد و گفت: دهیاران باید پیش از آغاز فعالیت، آموزش های مدیریتی را فرا گرفته و نسبت به تمامی مسایل حقوقی و مالی اگاهی کامل داشته باشند.
مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان نیزخواستار هماهنگی دستگاه های اجرایی با دهیاری ها شد و گفت: بسیاری از دستگاه های اجرایی برای انجام فعالیت های عمرانی حفاری هایی را در مجاورت روستا ها انجام داده و پس از اتمام کار بدون ترمیم منطقه را ترک می کنند که این مساله مشکلات بسیاری را برای دهیاران ایجاد می کند.
جاسم مجیدی پور با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در روستاها افزود:فعالیت های عمرانی در روستاها با مدیریت دهیاری ها در حال انجام است و با اختصاص اعتبارات ارزش افزوده بخش قابل توجهی از مشکلات اعتباری این پروژه ها حل شده است.
وی اظهارکرد:در بخش هزینه کرد اعتبارات در پروژه های عمرانی نیز نظارت لازم توسط دفاتر فنی فرمانداری ها انجام می شود.
مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: یکی از اقدامات مهم در حوزه روستاها ،برنامه ریزی انجام شده برای تحصیل دانش آموزان است که در این خصوص اعتباراتی برای سرویس دهی به دانش آموزان در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است.
مجیدی پور با بیان اینکه آمار مهاجرت از روستا ها کاهش قابل ملاحظه ای داشته افزود:ارایه خدمات به روستاها موجب شده آمار مهاجرت به شهرها کاهش یابد.
معاون امورعمرانی استانداری خوزستان نیز بیان کرد: 29 درصد از جمعیت خوزستان در یک هزار و 450 روستا و 71 دصد آن در 76 شهر زندگی می کنند.
احمد سیاحی ادامه داد: بر اساس آمار از سال 85 تا 90 متوسط مهاجرت روستاییان مرزنشین در کشور 19 و دو دهم درصد است و این آمار در خوزستان به 29 درصد می رسد.
وی در خصوص ماشین آلات توزیع شده بین دهیاری ها نیز گفت: بررسی ها نشان می دهد از این ماشین آلات به خوبی نگهداری نمی شود و بخشی از این ماشین ها بدون قرارداد به بخش خصوصی واگذار شده است.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: اعتبارات دهیاری ها باید در روستا ها هزینه شود و این مساله به جد از سوی استانداری خوزستان دنبال خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز با بیان اینکه باید تمامی امکانات لازم در اختیار روستاییان قرار داده شود گفت: روستاها مهمترین جزو تقسیماتی هر کشور هستند و حق قانونی روستاییان است که از تمامی امکانات برخوردار باشند.
فرج اله خبیر ادامه داد: فضای روستاها باید برای زندگی روستاییان به بهترین شکل مجهز و تمامی روستا ها نیز دارای یک مرکز درمانی باشند.
در این نشست از 12 نفر از دهیاران نمونه خوزستان تقدیر شد.
7161/ 6037



25/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن