تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802778663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واشنگتن پست: مذاکرات لوزان در میان طوفان سیاسی در آمریکا برگزار می‌شود/ رویترز: ظریف و کری برای کم کردن اختلافات با یکدیگر دیدار می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واشنگتن پست: مذاکرات لوزان در میان طوفان سیاسی در آمریکا برگزار می‌شود/ رویترز: ظریف و کری برای کم کردن اختلافات با یکدیگر دیدار می‌کنند
وزرای خارجه ایران و آمریکا با هدف نزدیک کردن اختلافات پیش از ضرب الاجل 31 مارس (11 فروردین) در لوزان سوئیس مذاکرات هسته ای را از سر گرفتند.
به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران به همراه همتای آمریکایی خود جان کری، مذاکرات هسته ای را امروز دوشنبه در شهر لوزان سوئیس و با هدف نزدیک کردن اختلافات پیش از ضرب الاجل 11 فروردین ماه آینده، آغاز کردند.

این نشست علاوه بر وزرای خارجه ایران و آمریکا شامل ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیز است؛ صالحی و مونیز همچنین روز یکشنبه برای مذاکره درباره جزئیات فنی درباره چگونگی حل و فصل برنامه هسته ای ایران دیدار و گفت وگو کردند.

کری از ایران خواست تا گام هایی را در جهت رسیدن ایران و گروه 1+5 به چارچوب توافق سیاسی با هدف رسیدن به توافق نهایی بردارد، توافقی که تحریم های ایران را لغو می کند و در قبال آن برنامه هسته ای ایران نیز مهار می شود.

ایران و غرب 30 ژوئن را زمان ضرب الاجل نهایی برای رسیدن به توافق نهایی تعیین کردند. ایران و قدرت های جهانی این هفته در لوزان سوئیس دیدار خواهند کرد اما زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

سایت روزنامه واشنگتن پست آمریکا نیز در این باره نوشت: از سرگیری مذاکرات برای محدود کردن برنامه هسته ای ایران و تسهیل تحریم ها علیه تهران تحت فشار ضرب الاجلی که ایران و 1+5 خود تعیین کرده اند آغاز شده است. تنها دو هفته از زمان رسیدن به چارچوب یک توافق سیاسی زمان باقی مانده است.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا بعد از ظهر روز یکشنبه وارد لوزان سوئیس شد و روز دوشنبه با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران دیدار کرد.

دیگر اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا، شامل وندی شرمن مهاون وزیر خارجه آمریکا و ارنست مونیز وزیر انرژی این کشور زودتر از کری به محل مذاکرات رسیده اند.

واشنگتن پست در این باره می نویسد: مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 علی رغم طوفان سیاسی در واشنگتن و نامه هشدار آمیز 47 سناتور کنگره علیه توافق نهایی با ایران، برگزار می شود.






۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن