تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌باش صددرصدي مأموران پليس پايتخت در ايام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آماده‌باش صددرصدي مأموران پليس پايتخت در ايام نوروز
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به دستگيري 82 سارق و زورگير از برخورد با هنجارشكنان چهارشنبه پايان سال خبر داد و گفت بازداشت‌شدگان تا پايان تعطيلات در حبس مي‌مانند.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسين ساجدي‌نيا گفت: پليس پايتخت در چهارمين مرحله از طرح دستگيري سارقان موفق شد 82 سارق را دستگير كند. وي ادامه داد: متهمان در قالب ۱۳ باند طي سه ماه شناسايي و سرانجام در يك عمليات گسترده دستگير شدند.
وي گفت: در بين دستگيرشدگان هفت سارق مسلح در پوشش مأمور، چهار باند زورگيري و چهار باند سرقت منزل نيز وجود دارد همچنين چهار متهم زن هم دستگير شدند كه با استفاده از اسناد و مدارك جعلي و با مراجعه به مراجع قضايي براي آزادي زندانيان از مردم كلاهبرداري مي‌كردند.
سردار ساجدي‌نيا از آماده‌باش صددرصدي مأموران پليس پايتخت در ايام نوروز خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه 28 اسفندماه تا پايان تعطيلات نوروز ايستگاه‌هاي سيار پليس در 375 محله تهران مستقر مي‌شوند. علاوه بر آن گشت‌هاي كلانتري نيز در سطح محلات تقويت مي‌شوند. همچنين گشت‌هاي خودرويي و موتورسوار نيز در طول ايام نوروز پررنگ‌تر خواهند شد به طوري كه هر ايستگاه پليس دو گشت در لحظه دارد و در تمام محلات تهران ايستگاه‌هاي سيار مستقر مي‌شوند.
 
  اسباب‌كشي در ايام عيد ممنوع
فرمانده انتظامي تهران با بيان اينكه از روز اول فروردين 94 تا پايان روز چهاردهم اسباب‌كشي در سطح پايتخت ممنوع است، تأكيد كرد: اگر شهروندي قصد اسباب‌كشي در اين ايام را دارد بايد از كلانتري محل مجوز بگيرند در غيراينصورت وسايل آنها توقيف مي‌شود.

   بازداشت هنجارشكنان چهارشنبه آخر سال تا پايان تعطيلات عيد
وي با گراميداشت ياد و خاطره يكي از افسران جوان كلانتري نواب كه سال گذشته هنگام مأموريت و در شب چهارشنبه آخر سال به‌ علت برخورد نارنجك به سرش به شهادت رسيد، گفت: امسال هم مراسم چهارشنبه آخرسال بايد به صورت كوچه‌محور باشد و ممنوعيت در خيابان‌ها و معابر اصلي نيز به قوت خود باقي است. سردار ساجدي‌نيا تأكيد كرد: مأموران مستقر در سطح شهر با هنجارشكنان و افرادي كه در اين روز موجب سلب آسايش مردم و شهروندان شوند، برخورد مي‌كنند و در صورتي كه دستگير شوند با حكم مراجع قضايي كه در اختيار داريم تا پايان تعطيلات نوروز در بازداشت مي‌مانند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن