تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798767978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر احمدی نژاد کدام سخن اکبر رفسنجانی را تکذیب کرد؟/ لغو پروازهای عمره به دلیل اظهارات آیت الله جنتی؟/ به خاطر «م.ه» شورای رهبری مطرح شد/ می خواهند روحانیت را به جان هم بیاندازند/ فریدون نگذاشت قائم مقام ظریف شوم/ آمار جمعیت اپوزسیون نظام؟! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دفتر احمدی نژاد کدام سخن اکبر رفسنجانی را تکذیب کرد؟/ لغو پروازهای عمره به دلیل اظهارات آیت الله جنتی؟/ به خاطر «م.ه» شورای رهبری مطرح شد/ می خواهند روحانیت را به جان هم بیاندازند/ فریدون نگذاشت قائم مقام ظریف شوم/ آمار جمعیت اپوزسیون نظام؟!
رصد‌خانه «تابناک»، ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«فهرست 22 نفره تا 60 نفره هاشمی برای انتخابات»،«در اتاق فکر اصلاح‌‌طلبان چه خبر است؟»،«تمرین «نماز میّت» در مانور امداد!»« ،«کل پول‌های رحیمی را جزایری به یک نفر داده بود!»،«تعیین تکلیف یک عضو پایداری برای شورای نگهبان»،«پیروز قطعی انتخابات مجلس معرفی شد!» و... ‌رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند
کد خبر: ۴۸۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵ - 15 March 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
دفتر احمدی نژاد کدام سخن اکبر رفسنجانی را تکذیب کرد؟ دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور نهم و دهم طی اطلاعیه‌ای اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو باروزنامه شرق درباره در انتخابات ریاست‌جمهوری 1384 را تکذیب کرده است. در متن اطلاعیه منتشره امده:اخیراً آقای هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای چنین ادعا کرده‌اند که گویا آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد برای حضور در عرصه انتخابات سال 1384 به نوعی با ایشان هماهنگ کرده و یا کسب اجازه نموده است. آحاد ملت بزرگ ایران از تحولات به خوبی آگاهند و روند امور را با دقت زیرنظر دارند و می‌دانند که این ادعا از اساس خلاف واقع و کذب سخن محض است. انتظار دارد که سیاست‌ورزان حداقل‌های موازین اخلاقی را رعایت کنند. هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود: «آقای احمدی‌نژاد وقتی نامزد شدم، به من پیام داده بود که اگر شما می‌خواهید، من کنار می‌روم که گفتم نه، حالا که نامزد شدم، هر کسی می‌خواهد، باشد. من می‌خواهم برای مردم اتمام‌حجت کنم که اگر مردم خواستند، حاضرم خدمت کنم.»
نوبت به تکواندو رسید؛ ایرانی‌ها در تیم ملی جمهوری آذربایجان پس از عضویت سامان طهماسبی، مسعود هاشم‌زاده و صباح شریعتی در تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان، تعدادی از قهرمانان زن و مرد تکواندوی ایران هم با پذیرش تابعیت این کشور، برای تیم ملی آذربایجان مسابقه خواهند داد. حضور پنح نفر از تکواندوکاران ایرانی در ترکیب تیم ملی مردان و زنان جمهوری آذربایجان قطعی شده است. رضا مهماندوست هم سمت سرمربیگری تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان را برعهده دارد. او پیش از این، مسئولیت هدایت تیم ملی تایوان را برعهده داشت. تعدادی دیگر از قهرمانان تکواندو هم گفته‌اند اگر جمهوری آذربایجان به آنها هم پیشنهاد بدهد، به خاطر مسائل مالی حاضرند پاسخ مثبت بدهند.مهماندوست درباره تکواندوکاران ایرانی تیم جمهوری آذربایجان می‌گوید: «سهیلا سیاحی با پیشنهاد آذربایجان روبه‌رو شده و گویا قرار است برای این کشور مبارزه کند. یکی دیگر از بانوان نیز قرار است در این کشور مبارزه کند. در بخش مردان سینا بهرامی و احمد محمدی قرار است به تیم جمهوری آذربایجان ملحق شوند.»
پیش‌بینی حجاریان از سختی‌های پیش روی دولت سعید حجاریان در گفت‌وگویی در پاسخ به این سؤال که «شما شکل گیری یک نظام لیبرال را لازمه رسیدن به دموکراسی می‌دانید؟» گفت: البته لیبرالیسم حتما برای من جدی است اما یک چیزی این وسط هست و مشکل ما است. برای ما عدالت بسیار مهم است. جمع عدالت و لیبرالیسم خیلی سخت است. در غرب هم این مشکل بوده است. وی در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا مردمسالاری دینی می تواند خلأ را پرکند؟ می‌گوید الان درباره دین بحث نمیکنیم؛ تز من، سوسیال دموکراسی است. نخست وزیر سوئد که ترور شد، اولاف پالمه، ویلی برانت از رهبران سوسیال دموکرات بودند. آن‌ها خیلی تلاش کردند که راه وسط لیبرالیسم و عدالت را در پیش گیرند اما هنوز محقق نشده است. در ایران هم باید این کار شروع شود. پروژه‌های جدی ما همین است. این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تا حدودی دچار بحران راهبرد هستند، اظهار داشت: آن‌ها در کل می‌دانند چه باید بکنند اما نمی‌دانند از چه طریقی. بعضی‌ها اصلاح‌طلب نما هستند. به زبان دیگر اصلاح‌نما طلب هستند.حجاریان در قسمت دیگر این مصاحبه با اشاره به مشکلات پیش روی دولت روحانی،گفت:روحانی چند ماه دیگر گرفتاری‌های عجیب و غریبی خواهد داشت؛ بی پولی، پروژه‌های عمرانی، اخراج گارگران، ناتوانی در پرداخت یارانه و حتی بخشی از حقوق دیگران. او(روحانی) تلاش می‌کند مسأله ما را با آمریکا حل کند تا از آن طریق در اقتصاد هم تحول ایجاد شود.
شیب تند کاهش قیمت ارز

پس از کاهش تند قیمت یورو و رسیدن قیمت ارز واحد اروپا به 3520 تومان، دلار  آمریکا که وضعیت تثبیت شده تر داشت نیز سقوط کرد و از 3400 تومان به 3260 رسید و ارزش سایر ارزها نیز به همین نسبت کاهش یافت. این شیب تند کاهش قیمت ارز علاوه بر آنکه به واسطه کاهش ارزش جهانی یورو در مقابل یورو است، به واسطه انتظار بازار برای کاهش قیمت دلار پس از توافق صورت پذیرفته و با افزایش نشانه های توافق و افزایش تقاضای فروش ارز در بازار، در اتفاقی نادر و برخلاف روال معمول، در واپسین روزهای سال کاهش شدید قیمت ارز رقم خورد.

خرید از D&G یعنی حمایت از همجنس‌گرایی!

یکی از خبرگزاری ها در گزارشی درباره لزوم حمایت از برند ایرانی، خرید برند دولچه گابنا را با توجه به سبقه این برند، به معنای حمایت از همجنس گرایی خوانده است! در بخشی گزارش این خبرگزاری در ذیل عنوان « خرید از D&G یعنی حمایت از همجنس‌گرایی» آمده است: کلمه «D» مخفف نام یک فرد ایتالیایی به نام  Domenico Dolce و کلمه «G» مخفف نام یکی از طراحان مد در ایتالیا به نام  Stefano Gabbana است، این دو مرد در جوانی به همجنس‌گرایی روی آورده و با هم ازدواج می‌کنند! سپس شرکتی را در طراحی مد لباس، کیف، کفش، عطر و ... به نام دی اند جی تأسیس کردند، در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین برندهای لباس، کیف، کفش و ... را با هدف جذب و حمایت از همجنس‌بازان با همین عنوان «D&G» تأسیس کرده‌اند.

دومنیکو و استفانو در سال 2005 میلادی از هم جدا می‌شوند و دوباره در سال 2008 کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. چند سال بعد یعنی در دسامبر 2014، گابانا نامه‌ای عاشقانه‌ای به دلچه می‌نویسد که در روزنامه انگلیسی‌زبان «ایندیپندنت» منتشر می‌شود، او در این نامه ضمن ابراز عشق و علاقه به دلچه و بیان رابطه عمیق 28 ساله میان خودش و او می‌گوید: به خاطر موفیقت در برنامه کاری و زندگی شخصی از تو تشکر می‌کنم، تو برای من منحصر به فرد هستی و عاشق تو هستم!

بسته یکشنبه بیست و چهارم اسفند




کل پول‌های رحیمی را جزایری به یک نفر داده بود! الیاس نادران، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته: در همین بحث پول های آقای رحیمی جوسازی علیه مجلس هشتم زیاد شد و عده ای پول زیادی گرفته اند من از اردیبهشت ۸۸ در جریان پول هایی که ایشان داده بود و افرادی که این پول ها را گرفته بودند، قرار داشتم. مجموعه پولی که در مجلس هشتم به نمایندگان داده شد ۴۸۰ میلیون تومان بود و این مبلغ به اندازه ای بود که شهرام جزایری آن را به یکی از نمایندگان مجلس ششم داده بود. در آن زمان همین روزنامه های اصلاح طلب و همین هایی که مدعی مبارزه با فساد و افشاگری اند صدایشان در نیامد که آیا این پول ها پاک است؟
فهرست 22 نفره تا 60 نفره هاشمی برای انتخابات
فهرست نزديكان آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي به 22 نفر رسيده است. بنا به ادعای پارس، نزديكان آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني در تلاشند تا اواخر خرداد فهرست 60 نفره اي را براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي آماده نمايند و بعد از اين مرحله به تدريج با سنجش هاي اجتماعي و ميزان پايبندي اين افراد به پدر معنوي گروه كارگزاران، اين فهرست به تدريج كاهش يافته تا در آغاز تبليغات انتخابات رياست جمهوري، همراه با فهرست دولت، اصلاح طلبان و بخشي از اصولگرايان سنتي به 30 نفر نامزد مورد نياز تهران برسند. گفته مي شود مسووليت انتقال اين فهرست به رسانه‌های حامی بر عهده ياسر هاشمي، فرزند كوچك آيت الله هاشمي رفسنجاني است.


لغو پروازهای عمره به دلیل اظهارات آیت الله جنتی؟

حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره دانشگاهیان اعلام کرد: کشور عربستان درحال حاضر روند صدور ویزاها را کاهش داده است و با توجه به مشکلات موجود سازمان حج و زیارت تمامی پروازهای عمره را از 29 اسفند لغو کرده، بنابراین در تعطیلات نوروزی اعزام نخواهیم داشت. او ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان و وزیر حج عربستان در زمان کوتاهی مشکل صدور روادید برای عمره‌گزاران ایرانی حل شود. معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت  نیز به خبرگزاری صدا و سیما گفت: پروازهای عمره از اول تا دهم فروردین 94 به عربستان سعودی لغو شد. ناصر خدرنژاد افزود: روند صدور روادید در کنسولگری‌های عربستان سعودی در تهران و مشهد در سه هفته گذشته کاهش یافته بود که این امر منجر به لغو در مجموع هفتاد پرواز سفر عمره در فروردین 94 و لغو سفر 25هزار متقاضی عمره می‌شود. عده‌ای این مسئله را از تبعات اظهار نشر آیت الله جنتی در نمازجمعه تهران و تبریک مرگ ملک عبدالله قلمداد کرده‌اند.





تعیین تکلیف یک عضو پایداری برای شورای نگهبان

وحید یامین‌پور، تردید کردن در انحراف امثال خاتمی نشانه بدی است و می‌تواند صلاحیت سیاسی و امنیتی اشخاص را زیر سؤال ببرد.
 وحید یامین‌پور، رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در خصوص اظهارات اخیر فرماندار دزفول در گفت‌وگو با فارس گفت: از شنیدن حرف‌های عوامانه فرماندار متأسف شدم. فرماندار باید شأن شهر شهیدپرور دزفول را رعایت کنند و مراقب حرف‌هایی که می‌گویند باشند.
 یامین‌پور افزود:مردم فرهیخته دزفول باید با موضع‌گیری اجازه ندهند تا عده ای از سر چاپلوسی یا نا آگاهی با آبروی دزفول بازی نکنند. همه جا دزفول را به عنوان شهر ولایت‌مداران و فرهیختگان می‌شناسند. این دست از اظهار نظرها آن هم از یک مقام اجرایی موجب وهن است. وی ادامه داد: متأسفانه دزفول پیش از این هم به خاطر سیاسیون افراطی لطمه خورده و ارتجاع به آن وضعیت قابل پذیرش نیست. خیلی روشن است کسی که علیه امنیت ملی اقدام می‌کند دیگر ذخیره نظام به حساب نمی‌آید. یامین‌پور در خاتمه گفت: تردید کردن در انحراف امثال خاتمی نشانه بدی است و می‌تواند صلاحیت سیاسی و امنیتی اشخاص را زیر سؤال ببرد.


ضرغامی: برای مجری روحانی کلاس گذاشتیم

عزت الله ضرغامی درباره ماجرای انتخاب مجری در مصاحبه با رییس‌جمهور گفت: «من قبل از گفت‌وگوی زنده با رییس‌جمهور گفتم درست است که ما باید مجری را تعیین کنیم، اما هرکسی که بگویید، می‌پذیریم. نه شما اعلام کنید و نه شما به او بگویید؛ به ما بگویید که ما او را توجیه کنیم که چه کند و چه نکند. سری اول آن سه‌نفر را آوردند و گفت‌وگوی بسیار بدی شد.» او در ادامه گفت: «آن سه‌نفر مصاحبه کردند و اعلام کردند که دیگر چنین برنامه‌ای را نخواهند رفت.بار دوم من در جلسه هیات‌دولت به‌طور خصوصی از آقای روحانی پرسیدم چه کسی مدنظر شماست؟ گفت مهم نیست اما بعضی از بچه‌ها روی برخی افراد نظر دارند. گفتم چه کسانی؟ گفت فلانی‌ و‌ فلانی.»ضرغامی با بیان اینکه اتفاقا آقای روحانی‌نژاد را صدا کردم تا با او صحبت کنم، گفت: «گفتم ایشان رییس‌جمهور است و احترام دارد. باید احترام بگذاری، در میان صحبت رییس‌جمهور وارد نشوی و شأن رییس‌جمهوری را حفظ کنی، حتی برای این کار، کلاسی برای مجری برنامه تشکیل دادیم. آنها خیال می‌کردند وقتی ما یک‌مجری برای این برنامه در نظر بگیریم به او می‌گوییم برو، بزن، اما بعدها متوجه شدند و الان هرکسی را معرفی کنید، قبول می‌کنند.»


پیروز قطعی انتخابات مجلس معرفی شد!

محمدرضا خباز،فعال اصلاح طلب در مورد حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده و اینکه آیا به ائتلاف می رسند گفت:رمز موفقیت اصلاح طلبان یا هر مجموعه دیگری در وحدت کلمه است و اینکه باهم متحد شوند و چون چندین مرحله اصلاح طلبان از این تفرق ضربه دیدند در حال حاضر به آن هوشیاری  وآگاهی کامل رسیده اند که باید باهم متحد باشند.نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت احتمالی اصلاح طلبان و اصول گرایان معتدل  ادامه داد:من بالاتر از ائتلاف اصلاح طلبان امیدوارم و در واقع امیدوارم اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل باهم به ائتلاف برسند و پیشنهادم این است که اگر اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل از جمله خود لاریجانی و ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی و خاتمی باهم یک لیست بدهند قطعا آن لیست اکثریت قریب به اتفاق کرسی های مجلس را بدست می آورد .


به خاطر م.ه شورای رهبری مطرح شد

الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یا اشاره به پرونده مهدی هاشمی و موضع گیری های هاشمی رفسنجانی در قبال پرونده فرزندش گفت: من گلایه دارم از آقای هاشمی که هر گاه پرونده فرزندان ایشان مطرح می شود یا به نوعی دستگاه قضایی سراغ برخی از تخلفات فرزندان ایشان می رود ایشان با اینکه علم دارند که در بازنگری قانون اساسی شورای رهبری حذف شده و در آیین نامه مجلس خبرگان هم تصریحا آمده است باز دوباره این را به عنوان بحثی در افکار عمومی می آورند و درباره مزایای آن صحبت می کنند و من نمی دانم این موضوع را حمل بر چه کنم؟ اما واقعا گلایه دارم که حیف است از ایشان برای اینکه فرزندشان حکم قضایی لازم را نگیرد یک اقدامات این چنینی در افکار عمومی انجام دهند و یا اینکه منتقدان در بحث ژنو را متهم کنند که با نتانیاهو همنوا شده اند.


در اتاق فکر اصلاح‌‌طلبان چه خبر است؟

حجت الاسلام تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان می گوید: من تصور می‌کنم این مباحث از سوی اصلاح طلبان جنبه بازار گرمی و جلوگیری از وحدت اصولگرایان دارد تا وحدت در میان نیروهای اصولگرا تحقق پیدا نکند و همیشه ما را در مسائل داخلی مشغول کنند تا اجازه ندهند که یکپارچگی و وحدت محقق نشود. هم‌اکنون خطی در این زمینه تصمیم می‌گیرد و اتاق فکری در این خصوص برنامه‌ریزی می‌کند و این اقدام و برنامه‌ریزی‌ها در چند خط انجام می‌شود؛ نخست اینکه تمام گذشته اصولگرایان را سیاه و ظلمانی نشان دهد و بگویند هیچ نقطه روشنی در این گذشته وجود نداشته است؛ برنامه‌ریزی و خط دوم آنها این است که از طریق برخی چهره‌های اصولگرا که به قول خودشان نرم‌تر هستند، بتواند اوضاع درون اصولگرایی را مشغول کند و به هم بریزد.اگر کسی از اصولگرایان با اصلاح طلبان توافق کند آن هم با نگاه‌هایی که از اصلاح طلبان سراغ داریم، از حوزه اصولگرایی خارج خواهد شد و من پیش بینی می‌کنم که ائتلاف میان اصلاح طلبان و اصول‌گرایان معتدل تحقق پیدا نمی‌کند.


در مدارس سقز درس زبان کُردی تدریس می‌شود

برای اولین بار در یکی از مدارس شهر سقز به صورت رسمی مجوز تدریس درس زبان کُردی صادر شد. روز شنبه نهم اسفندماه، یک هفته پس از روز جهانی زبان مادری، با حضور معلمان مدرسه صلاح‌الدین ایوبی سقز، کتاب "درس کُردی" در این مدرسه رونمایی شد.کتاب درس کُردی که به دانش‌آموزان مقطع راهنمایی مدرسه صلاح‌الدین تدریس می‌شود، توسط گروه "زبان فارسی" آماده شده است.


تلاش همه جانبه برای عزل استاندار فارس بعد از حمله برخی افراد به علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، هجمه ها علیه استاندار فارس شدت یافت. در جدیدترین اقدام حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در واکنش به حادثه شیراز گفت: آنچه که از نامه دکتر مطهری بر می آید، شبهات در مورد همکاری استانداری با حمله کنندگان را تقویت می کند. انصاری در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: وقتی خبر حمله به آقای مطهری را خواندم، حقیقتا متاثر و متاسف شدم، حتی شرمنده فرزندانم شدم که امروز در حوزه کار علمی و غیره فعال هستند که اصلا توجیه این قضیه پس از گذشت سه دهه از انقلاب چیست.
فریدون نگذاشت قائم مقام ظریف شوم صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب اصلاح‌طلب ندا در گفت‌وگویی با بیان اینکه با رئیس جمهور مشکلی ندارم اما با حسین فریدون برادر وی اختلاف داشتم، گفت: با آقای ظریف سه جلسه داشتم و خواهش کردند که قائم مقامی وزارت خارجه را بپذیرم که قبول نکردم. وی افزود: بعد دیدم که آقای ظریف پیگیری نکرد و آقای روانچی را به منزل من فرستاد و گفت که آقای فریدون با آقای ظریف تماس گرفت و گفته که چرا می‌خواهد خرازی را به عنوان قائم مقام وزارت خارجه انتخاب کند؟ فریدون به آقای ظریف گفت اگر خرازی را بگذاری قائم مقام، وزارت خارجه دیگر دست ما نیست و ما کاره‌ای نیستیم. ظریف هم مقاومتی نکرد.رئیس شورای مرکزی حزب ندا با بیان اینکه بعدها آقای روحانی پیغام داد که من با این انتخاب مخالفت نکردم، اظهار داشت: آقای روحانی گفت: «هر کسی راجع به تو صحبت کرد گفتم خرازی کسالت دارد و باید معالجه شود.» ایشان(روحانی) تکذیب کرده‌اند مهم نیست. وی خاطر نشان کرد: من هم گفتم نگران نباشید اما الان که نگاه می‌کنم می‌فهمم نعمت غیرمترقبه الهی بود که من در دولت آقای روحانی نیستم. زیرا با وجود اینکه رفاقت خیلی خوبی داریم سلیقه‌های ما به هم نمی‌خورد.
آمار جمعیت اپوزسیون نظام؟! حسن قشقاوی معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تأکید رئیس جمهور برای بررسی تسهیل ورود هموطنان خارج از اکشور به داخل از کشور گفت: بر اساس جلسات متعدد صورت گرفته حاصل رایزنی‌ها این بوده است که همه هموطنان ما می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور درخواست گذرنامه یا سند دیگری در حکم گذرنامه مانند برگه عبور داشته باشند و ما بدون توجه به اسناد اقامت آنها تنها به صرف ارائه سندی مبنی بر احراز هویت ایرانی نمایندگی‌های ما در خارج از کشور موظف به صدور گذرنامه برای آنها هستند. وی با اشاره به حضور حدود 5 میلیون ایرانی خارج از کشور گفت: بر اساس آمار تنها 3 درصد از این افراد را اپوزسیون تشکیل می‌دهند و از نظر ما 97 درصد از ایرانیان خارج از کشور هیچ مشکلی برای ورود به سرزمین مادری ندارند.
می خواهند روحانیت را به جان هم بیاندازند حجت الاسلام جعفر شجوني،عضو جامعه روحانيت مبارز درباره نقش جامعيت در وحدت اصولگرايان گفت:از اول انقلاب تا کنون جامعه مدرسين و جامعه روحانيت مبارز مردم متدين را تحت اشراف خود داشته اند و در انتخابات افراد خوشنام را کانديدا کرده اند بنابراين جامعه ما هرگز از جامعتين زيان نديده است. وي ادامه داد:وقتي بني صدر افتخار مي کرد به اينکه 4تا آخوند در اطرافش هستند بازرگان به او گفت دلت را به 4تا آخوند خوش نکن چراکه در زمان خطر تمام اين آخوندها باهم هستند و تو و من را رها مي کنند بنابراين درشان روحانيت نيست که بگوييم آنها نقشي غيراز هدايت برعهده دارند و به نوعي فرمانروا هستند.کساني که عليه روحانيت حرف مي زنند مي خواهند آخوندها را به جان هم بياندازند تا کساني که مرتد سياسي هستند به نام اصلاح طلبان را بر سر کار بياورند.
تمرین «نماز میّت» در مانور امداد! در مانور تمرین «امداد نجات» در قم زنان تمرین خواندن نماز میت کردند.
بسته یکشنبه بیست و چهارم اسفند


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن