تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819267119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز توزيع ميوه شب عيد در 200 واحد صنفي در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۸ب.ظ)
رئيس سازمان جهاد کشاورزي فارس خبر داد: آغاز توزيع ميوه شب عيد در 200 واحد صنفي در استان فارس موج - رئيس سازمان جهاد کشاورزي فارس از اعلام قيمت ميوه شب عيد به صورت تعاوني خبر داد و گفت: توزيع ميوه‌ها از 24 اسفند آغاز و 200 واحد صنفي در استان نيز توزيع آن را به عهده دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد مهدي قاسمي افزود: پرتقال تامسون به قيمت هر کيلو 2 هزار 900 تومان و سيب نيز به قيمت هر کيلو 2 هزار و 600 تومان در اختيار مصرف کنندگان قرار مي‌گيرد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي فارس از اعلام قيمت ميوه شب عيد به صورت تعاوني خبر داد و گفت: توزيع ميوه‌ها از 24 اسفند آغاز و 200 واحد صنفي در استان نيز توزيع آن را به عهده دارند.
به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان فارس، محمد مهدي قاسمي افزود: پرتقال تامسون به قيمت هر کيلو 2 هزار و 900 تومان و سيب نيز به قيمت هر کيلو 2 هزار و 600 تومان در اختيار مصرف کنندگان قرار مي‌گيرد.
وي با بيان اينکه تأمين و توزيع ميوه شب عيد به عهده سازمان جهادکشاورزي و تعاون روستايي گذاشته شده است، افزود: طي جلساتي نياز استان برآورد و بر اساس آن با توليد کنندگان قراردادهايي منعقد شده است.
قاسمي از توزيع پرتقال و سيب در سراسر استان فارس خبر داد و گفت: هماهنگي‌هاي لازم نيز در اين مورد انجام شده و نمايندگان ما در محل سردخانه‌هاي استان مستقر هستند.
اين مقام مسوول از برنامه ريزي مستمر در راستاي توزيع روزانه ميوه‌ها خبر داد و گفت: عاملين توزيع کننده نيز شناسايي شده‌اندو هريک با بنرهاي يکسان و شماره شناسائي مشخص نسبت به توزيع ميوه شب عيد مبادرت مي‌کنند.
وي با بيان اين مطلب که حدود 200 عامل توزيع ميوه در استان فارس تعيين شده است و چنانچه در استان نيازي در اين زمينه باشد تعداد آن‌ها را افزايش مي‌دهيم اظهار داشت: توزيع سهميه ميوه شب عيد در هر شهرستان تابعه اين استان نيز بر اساس نياز، تناسب و ميزان جمعيت آن منطقه انجام خواهد شد.
وي هدف از توزيع ميوه با نرخ مصوب دولتي را تنظيم بازار و تأمين مايحتاج عمومي مردم و همچنين افزايش قدرت خريد مردم اعلام کرد و گفت: نمايندگان استانداري، جهاد کشاورزي، صنعت، معدن و تجارت، حمل و نقل، تعاون روستايي، اتاق اصناف و بانک توسعه تعاون اعضاي کميته راهبري استان فارس را تشکيل مي‌دهند و نظارت مستمر بر روند توزيع در تمام مراحل انجام مي‌شود و از طرف رياست سازمان جهاد کشاورزي، ناظر در محل‌هاي توزيع مستقر شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن