تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري بيش از 100 ميليون ريال در جشن گل ريزان در زورخانه شهيد نعمت الهي خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
جمع آوري بيش از 100 ميليون ريال در جشن گل ريزان در زورخانه شهيد نعمت الهي خرم آباد موج - در آيين گل ريزان در محل زورخانه شهيد نعمت الهي شهرستان خرم آباد بيش از 100 ميليون ريال با هدف کمک به ايتام و نيازمندان با شعار اکرام فاطمي شور نيکوکار جمع آوري شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، آيين گل ريزان امسال با مشارکت هيئت زورخانه استان لرستان و کميته امداد با حضور مدير کل کار و رفاه اجتماعي، معاون فرماندار، رئيس هيئت زورخانه استان، رئيس تربيت بدني و جمعي از مسئولين استاني در محل زورخانه شهيد نعمت الهي شهرستان خرم آباد برگزارشد.
در ابتداي اين مراسم مدير کل کميته امداد استان لرستان ضمن تسليت به مناسبت ايام فاطميه از برگزارکنندگان اين مراسم تقدير و تشکر کرد.
وي گفت: کميته امداد و بهزيستي متولي کمک به محرومين جامعه هستند و کميته امداد به نوبه خود در راستاي خدمت رساني به جامعه هدف خود تلاش نموده و به صورت سر جمع ماهانه 250 هزار تومان به هر فرد تحت حمايت خدمات ارائه مي نمايد که با توجه به هزينه هاي بالاي زندگي براي هر فرد اين مبلغ جوابگو نيست لذا در اين راستا از خيرين و نيکوکاران تقاضاي ياري نمودن امداد در بحث خدمت به محرومين را داريم.
منتظري مدير کل کميته امداد استان لرستان گفت: در حال حاضر بيش از 8 هزار يتيم در لرستان تحت حمايت 19 هزار حامي نيکوکار بومي و غير بومي هستند.
وي با بيان اينکه در حال حاضر بيش از 180 هزار نفر تحت حمايت کميته امداد اين استان هستند که تعداد زيادي از اين افراد دختران در آستانه ازدواج و همچنين تعداد 4 هزار و 500 خانوار فاقد مسکن مناسب هستند که جهت رفاه حال اين عزيزان در سال هاي گذشته اتفاقات خوبي رخ داده است اما کافي نمي باشد .
منتظري گفت: همچنين در سال جاري از تعداد 4 هزار و 500 نوعروس تحت حمايت، تعداد 2 هزار و 700 نفر از آنها توانسته اند از کمک جهيزيه اين نهاد بهره مند شوند که بيش از 55 درصد آنان فاقد سرپرست هستند.
وي اذعان داشت: در مراسم گل ريزان امسال بيش از 100 ميليون ريال جمع آوري شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن