تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري بيش از 57 ميليارد ريال صدقه در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۵۲ب.ظ)
جمع آوري بيش از 57 ميليارد ريال صدقه در لرستان مدير کل کميته امداد استان لرستان از جمع آوري بيش از 57 ميليارد ريال صدقه در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، مدير کل کميته امداد استان لرستان با بيان سخنان حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص نهاد مقدس کميته امداد پرداخت و اظهار کرد: اين بزرگان مي فرمايند، اولي ترين مکان براي جمع آوري اعانات و صدقات کميته امداد است.
وي با بيان اينکه از ابتداي سال جاري تا کنون بيش از 57 ميليارد ريال صدقه در استان لرستان جمع آوري شده است، گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان ازنا تعداد 15000 نفر مشترک صندوق صدقات وجود دارد که ماهيانه مبلغ 500 ميليون ريال توسط افراد خيّر به اين صندوق ها واريز مي شود و کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ازنا بر حسب وظيفه کمک هاي جمع آوري شده را در سرفصل هاي (جهيزيه، درمان، هزينه هاي فرهنگي، خريد مسکن، تعمير مسکن و توانمندسازي مددجويان) هزينه مي کند.
ولي اله منتظري مهارت آموزي را لازمه اشتغال پايدار دانست و تاکيد کرد بهترين راه براي اشتغال زايي مددجويان جوياي کار، کسب مهارت و بهره مندي آنان از دوره هاي آموزش فني و حرفه اي است.
مدير کل کميته امداد استان لرستان با بيان اينکه در اين راستا از ابتداي سال جاري تا کنون تعداد 10 هزار و 243 نفر از مددجويان در دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي اين نهاد شرکت کرده اند، گفت: جهت برگزاري اين دوره ها مبلغ 6 ميليارد ريال هزينه شده است.
وي با تأکيد بر آموزش هاي موثر و با کيفيت به قشر مددجو اظهار کرد: بهترين راه براي پيشگيري از بيکاري ايجاد اشتغال از طريق کسب مهارت است.
منتظري اعلام کرد: اين امر از طريق برگزاري دوره هاي آموزشي که اين نهاد قبل از ورود به بازار کار براي مددجويان تحت حمايت برگزار مي کند تحقق مي يابد و در حال حاضر آثار اين آموزش ها در پايداري و استحکام طرح ها به چشم مي خورد.
مدير کل کميته امداد استان لرستان نقش آموزش هاي فني و حرفه اي را در مهار بيکاري بسيار کليدي دانست و گفت: مددجويان قبل از ورود به بازار کار بايد مهارت هاي لازم را فرا بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن