تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803286502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت براي مقابله با کمبود آب، پيش‌بيني‌هاي لازم را انجام داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۹ق.ظ)
روحاني: دولت براي مقابله با کمبود آب، پيش‌بيني‌هاي لازم را انجام داده است موج - رييس جمهوري افتتاح فازهاي ۵ و ۶ تصفيه‌خانه فاضلاب جنوب تهران را از لحاظ زيست محيطي و تأمين آب کشاورزي اقدامي بسيار مهم و بزرگ دانست و گفت: دولت باوجود خشکسالي، تمام طراحي‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام خواهد داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني روز شنبه در آيين افتتاح واحدهاي ۵ و ۶ تصفيه‌خانه فاضلاب و آغاز عمليات اجرايي ۶ طرح بزرگ زيربنايي فاضلاب تهران، با قدرداني از همه دست‌اندرکاران اجراي اين طرح بزرگ، اظهار داشت: واحدهاي قبلي اين تصفيه‌خانه با کمک خارجي‌ها به بهره‌برداري رسيده بود و اهميت واحدهاي ۵ و ۶ در اين است که همه بخش‌هاي آن به صورت کامل و صد در صد توسط متخصصان و کارشناسان کشورمان ساخته شده است و اين نشان مي‌دهد که کشورمان گام به گام به سمت خودکفايي حرکت مي‌کند.
رييس جمهوري با اشاره به ضرورت احداث و افتتاح تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب گفت: امروز از لحاظ محيط زيست ضرورت دارد که فاضلاب ها به مرکزي تحت عنوان تصفيه‌خانه هدايت شوند.
روحاني افزود: با افتتاح اين تصفيه‌خانه ۵۵ درصد جمعيت ساکن تهران تحت پوشش خدمات آن قرار مي‌گيرند و در مجموع بايد تلاش شود تا در نهايت کل جمعيت تهران تحت پوشش اين خدمات قرار بگيرد.
رييس جمهوري خاطر نشان کرد: افتتاح اين تصفيه‌خانه هم از لحاظ محيط زيستي و هم تأمين آب کشاورزي داراي اهميت فراواني است و اين موضوع خبر خوشي هم براي مردم تهران از لحاظ زيست محيطي و هم خبر خوشحال‌کننده براي کشاورزان جنوب تهران و منطقه ورامين و شهرري محسوب مي‌شود.
روحاني افزود: از طرف ديگر در اين تصفيه‌خانه لجن‌ها نيز در فرآيندي به کود کشاورزي تبديل مي‌‌شود و روزانه در اين واحدها صد تن لجن توليد مي‌شود که براي کشاورزان مفيد است.
رييس جمهوري اضافه کرد: دو فاز ديگر اين تصفيه‌خانه باقي مانده که دولت به دنبال تأمين اعتبار و به بهره‌برداري رساندن آن است و همه تلاش خود را در اين زمينه انجام خواهد داد.
روحاني در بخش ديگري از سخنان خود ضرورت صرفه‌جويي در مصرف آب را مورد تأکيد قرار داد و خطاب به مردم کشور بويژه ساکنان تهران اظهار داشت: اگر چه در روزهاي اخير نزولات آسماني و رحمت الهي شامل حال مردم کشور شده اما نسبت به روند نزولات در بلند مدت هنوز ۲۰ درصد کاهش وجود دارد لذا همچنان در مسير خشکسالي قرار داريم.
رييس جمهوري گفت: امسال سالي نيست که ذخيره آبي بالايي داشته باشيم و سدهاي اطراف تهران داراي ذخيره مناسبي نيستند و در مجموع ۴۰ درصد ظرفيت اين سدها آب دارد، لذا ضرورت دارد مردم در زمينه مصرف آب صرفه‌جويي کنند.
روحاني گفت: اگر هر خانواده ايراني ۱۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جويي کنند، اين امکان وجود دارد که مشکلات موجود در زمينه تأمين آب برطرف شود.
رييس جمهوري خاطر نشان کرد: دولت از چند ماه قبل پيش‌بيني‌ها و طراحي‌هاي لازم را انجام داده تا مردم تهران در تابستان امسال در زمينه آب دچار مشکل نشوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن