تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820349336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرتاب كنسرو به طرف سارقان مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرتاب كنسرو به طرف سارقان مسلح
تلاش مأموران پليس آگاهي تهران براي بازداشت دو سارق مسلح كه متهم هستند به يك مغازه خواروبارفروشي سرقت كرده‌اند، ناكام مانده است.
به گزارش خبرنگار ما، 25 خردادماه امسال مردي مأموران كلانتري 110 شهدا را از دستبرد دزدان مسلح به مغازه‌اش در خيابان موتورآب باخبر كرد. او گفت: لحظاتي قبل در حالي كه داخل مغازه تنها بودم، يك موتورسيكلت ويو آبي‌رنگ مقابل مغازه‌ توقف كرد و راننده و ترك‌نشين كه دو پسر جوان بودند براي خريد وارد شدند. در حال نگاه كردن به اجناس بودند كه ناگهان يكي از آنها از زير لباسش اسلحه كمري كشيد و تهديد كرد تا هر چه پول نقد دارم به آنها بدهم. در حالي كه سعي مي‌كردم خونسردي خودم را حفظ كنم گفتم كه اسلحه شما قلابي است. همان لحظه همدست متهم چاقو كشيد و گفت چاقوي او واقعي است. بعد خودشان را به پشت دخل رساندند و هر چه پول نقد داشتم سرقت كردند. در حال فرار بودند كه كنسرو ماهي به طرفشان پرتاب كردم كه به صورت يكي از آنها برخورد كرد. دو سارق اما به راهشان ادامه داده و از محل گريختند.
بعد از مطرح شدن شكايت، كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي تهران به دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 34 مأمور رسيدگي به پرونده شدند. كارآگاهان بعد از حضور در مغازه خواروبارفروشي و بررسي محل، تصاوير دو سارق را از دوربين مداربسته به دست آوردند اما در بررسي بيشتر موفق به شناسايي متهمان نشدند. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران اعلام كرد دستور قضايي براي انتشار تصاوير دو متهم صادر شده و كساني كه از مخفيگاه آنها خبر دارند اطلاعات خود را از طريق شماره تماس‌هاي ۵۱۰۵۵۵۰۱ و ۵۱۰۵۵۶۰۱ در اختيار پليس قرار دهند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن