تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت ۳ توییتری به‌ جرم توهین به رئیس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازداشت ۳ توییتری به‌ جرم توهین به رئیس جمهور


پلیس ترکیه۳ نفر از شهروندان این کشور را به اتهام توهین به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور و سایر مقام‌های رسمی ترکیه در توییتر، بازداشت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد: پلیس ترکیه با یورش به خانه 3 نفر، آنها را به اتهام توهین به اردوغان و سایر مقام‌های رسمی این کشور دستگیر کرده است.

این تازه ترین اقدام پلیس ترکیه در مقابله با منتقدان اردوغان در توییتر به شمار می رود. بر اساس این گزارش، فعالان سیاسی نسبت به محدود شدن آزادی بیان در ترکیه ابراز نگرانی می‌کنند. یک مقام رسمی ترکیه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی تاکید کرد که این سه نفر که دو نفر آنها زن بوده اند، طی روزهای آینده در دادگاه محاکمه خواهند شد.

روزنامه حریت نوشت، در اتفاقی جداگانه نیز، پلیس ترکیه یک دانشجو را به خاطر آنکه اردوغان را دیکتاتور، خوانده، بازداشت کرده است.

اردوغان از سال 2003 تا 2014 میلادی به عنوان نخست وزیر در ترکیه فعالیت می کرد و از سال گذشته نیز به ریاست جمهوری این کشور رسیده است. منتقدان، اردوغان را به اقتدارگرایی و عدم تحمل در برابر انتقادات متهم می کنند.

عبدالله گل: برنامه‌ای برای بازگشت به سیاست ندارم

رئیس جمهور سابق ترکیه تاکید کرد که در شرایط کنونی برنامه ای برای بازگشت به عرصه سیاست ندارد.

عبدالله گل رئیس جمهور سابق ترکیه در حالی از عدم تمایل خود برای بازگشت به سیاست خبر داده است که انتخابات ترکیه در ماه ژوئن برگزار خواهد شد. عبدالله گل که از پایه گذاران حزب عدالت و توسعه به شمار می رود، در ده سال گذشته نقش مهمی در عرصه سیاست ترکیه داشته و به عنوان نخست وزیر، وزیر خارجه و رئیس جمهور طی سال های 2007 تا 2014 میلادی فعالیت کرده است.

برخی محافل رسانه ای ترکیه اعلام کرده بودند که عبدالله گل قصد دارد در انتخابات پارلمانی 7 ژوئن به عنوان نماینده حزب عدالت و توسعه شرکت کند.
 


جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن