تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان به اقتصاد مقاومتی توجه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


استاندار سمنان:
مسئولان به اقتصاد مقاومتی توجه کنند
استاندار سمنان گفت: در استان سمنان باید به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، محمد وکیلی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از ساختمان تأمین اجتماعی استان سمنان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان این استان برگزار شد، با بیان اینکه باید به مسئله اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود، چراکه باعث رشد اقتصاد در کشور می‌شود، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی باید در اولویت فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان سمنان قرار گیرد تا این استان در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تأکیدات بسیار زیادی دارند و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است و باید به صورت جدی، اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اقتصاد خانواده در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهمی دارد و باید به این موضوع توجه شود، افزود: افزایش سطح اقتصادی خانواده‌ها باعث رشد اقتصاد کشور می‌شود و در نتیجه به اقتصاد مقاومتی که جزء تأکیدات ولی امر مسلمین است، خواهیم رسید.

وکیلی همچنین تصریح کرد: باید از مهاجرت روستاییان به شهرها در استان سمنان جلوگیری شود و این موضوع نیازمند ارائه خدمات کامل و بسیار خوب به روستاییان است تا کمبود امکانات، زمینه این مهاجرت‌ها را ایجاد نکند.

وی گفت: باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا سرمایه‌گذاران داخلی به سرمایه‌گذاری در روستاها ترغیب شوند و اقتصاد روستایی در استان سمنان رونق پیدا کند و به‌تبع آن روستاییان در روستاها ایجاد اشتغال کنند.

استاندار سمنان اظهار کرد: قطعه‌سازی نیز یکی دیگر از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و باید به این بخش نیز توجه خاص و ویژه‌ای کرد تا مشکلات فعالان این صنعت نیز برطرف شود.

وکیلی خاطر نشان کرد: صنعت قطعه‌سازی نیز مانند کشاورزی و ... می‌تواند در روستاهای استان سمنان ایجاد اشتغال کند تا جوانان روستایی در این صنعت مشغول به کار شوند./فارس/110



۲۲/۱۲/۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن