تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازآغاز دور دوم اعزام به عمره از پنجشنبه و احتمال لغو پرواز‌های عمره از اول فروردین تا قول وزیر حج عربستان برای رفع مشکل روادید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حج و زیارت در هفته ای که گذشت،
ازآغاز دور دوم اعزام به عمره از پنجشنبه و احتمال لغو پرواز‌های عمره از اول فروردین تا قول وزیر حج عربستان برای رفع مشکل روادید
آغاز دور دوم اعزام به عمره از پنجشنبه، احتمال لغو پرواز‌های عمره از اول فروردین و قول وزیر حج عربستان برای رفع مشکل روادید از جمله مهمترین اخبار سازمان حج و زیارت در هفته گذشته بود.
به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران،هفته گذشته، سعید اوحدی رئیس سازمان حج وزیارت طی جلسه مشترکی با مدیران عامل شرکت های طرف قرارداد عربستانی در حوزه خدمات رسانی به عمره گزاران ایرانی به گفتگو نشست.

اوحدی با اشاره به اینکه درعمره جاری از زمان شروع اعزام زائرین ایرانی تا کنون حدود 300 هزار نفر به عمره مفرده اعزام شده اند افزود: وضعیت اعزام زائرین به صورت مناسبی در حال طی شدن بود تا اینکه درحدود 20 روز گذشته مشکل به هم ریختگی در صدورروادید برای زائران ایرانی از سوی سفارتخانه عربستان درتهران و کنسولگری مشهد بوجود آمد  
 
 وی با اشاره به بزرگی مشکل خطاب به شرکت ها اعلام نمود اگر در جهت رفع مشکل پیش آمده اقدام به موقع صورت ندهیم ممکن است مشکل گسترده تر شده وخسارتهایی که متوجه شما می شود به مراتب سنگین تر از شرایط فعلی شود.

آغاز دور دوم اعزام به عمره از فردا/ احتمال لغو پرواز‌های عمره از اول فروردین

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش 50 درصدی صدور ویزای عمره اظهار کرد: اگر مشکل صدور روادید تا روز شنبه حل نشود، پرواز‌های عمره زائران ایرانی از اول فروردین لغو خواهد شد، چرا که بی نظمی و کاهش صدور روادید از سوی عربستان هیچ توجیهی ندارد و ما برای حفظ کرامت زائران ایرانی پروازها را لغو خواهیم کرد.

اوحدی در ادامه با بیان اینکه دور دوم اعزام به عمره از فردا(پنجشنبه) شروع می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه علاوه بر کاهش صدور ویزا با بی نظمی در صدور روادید مواجه هستیم، به طوری که روز گذشته کنسول گری عربستان در مشهد حتی یک ویزا هم صادر نکرد و اگر این روال ادامه یابد، سازمان حج نیز نمی‌تواند تبعیضی برای تشرف زاعرین را بپذیرد، البته وزیر حج عربستان مجددا قول حل مشکل بوجود آمده را داده است.
 
قول وزیر حج عربستان برای رفع مشکل روادید زائران ایرانی در هفته آینده/وزیر حج عربستان هفته آینده برای پیگیری موضوع عازم ایران است

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در پایان از قول مساعد وزیر حج عربستان مبنی بر حل مشکل صدور روادید زائران ایرانی عمره تا هفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات وزیر حج عربستان، وی تمام تلاش خود را رفع مشکل به وجود آمده و بازگشتن روند صدور روادید زائران به روال عادی خواهد کرد.
 
 
نشست بررسي برنامه‌هاي سال تحويل زائران ايراني در كاظمين

نشست بررسي برنامه‌هاي سال تحويل زائران ايرانی با حضور نمایندگان سازمان و بعثه و شرکت شمسا در شهر كاظمين برگزار شد.
 

پروازهاي فرودگاه نجف دوباره برقرار شد

پس از توقف ۲۰ روزه پروازهاي غول پيكیر به فرودگاه نجف اشرف، اين پروازها از سرگرفته شد و از اين پس پروازهای زائران ايرانی به فرودگاه نجف برقرار است.
 
روزانه به طور ميانگين ۱۷ كاروان از جمهوري اسلامي ايران وارد فرودگاه نجف اشرف مي‌شود كه به دليل ترميم اين فرودگاه در مدت كوتاه مدت روزانه حدود ۲ يا ۳ كاروان به اين فرودگاه پرواز داشتند.

 
چهار بسته اقامتي استفاده زائران عتبات در ايام نوروز/اعزام مجدد زائران به سامرا در آينده نزديك
 
محسن نظافتي  مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با بيان اينكه زائران ايراني مي‌توانند در ايام نوروز از بسته‌هاي اقامتي سه، چهار، شش و هفت روزه استفاده كنند، گفت: اعزام‌هاي بسته اقامتي سه و چهار روزه به صورت هوايي، بسته اقامتي شش روزه به صورت زميني و بسته اقامتي هفت روزه به صورت زميني و هوايي است.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

از نام نویسی از اولویت های جدید در ظرفیت های خالی کاروان های عمره تا تمدید مهلت پیش ثبت نام نوروزی عتبات عالیات
اعزام 90هزار زائر به سرزمین وحی/ ثبت نام اعزام‌های نوروزی عمره از نیمه دوم بهمن
انتقال حجاج از هتل تا حرم با 370 اتوبوس / روزانه 5 تا هشت پرواز برگشت صورت می‌گیرد
آمادگی برای برگزاری مراسم ایام تشریق/ انتقال زائران به منا با ۲۷۰ دستگاه اتوبوس




۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن