تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806621220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش هامی در دبیرستان دخترانه فرزانگان کاشان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش هامی در دبیرستان دخترانه فرزانگان کاشان برگزار شد خبرگزاری پانا : معاون پژوهش و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: یكی از معیارهای سنجش توسعه یافتگی کشورها، میزان حضور موثر زنان در جامعه است
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ اسفند ساعت 09:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ،"علیرضا فاضل دربندی" در همایش"هنر, اموزش، یادگیری و مهارت" در دبیرستان فرزانگان کاشان افزود: به اعتبار تعالیم آسمانی، زنان در توسعه و پیشرفت جامعه، یک نقش اثربخش است که نمونه آن سیره عملی حضرت زهرا سلام اله علیها است.
وی اظهار داشت: برای تحقق توسعه اجتماعی، باید زنان و دختران جامعه به عنوان نیروی فعال و سازنده حضوری کارآمد داشته باشند و این مسیر می تواند از مدارس شروع شود.
 به گفته وی، آشنایی دانش آموزان با مهارتهای هنری و حرفه ای ، یک ضرورت برای حضور بانشاط زنان و نقش آفرینی واقعی آنها در مدیریت جامعه آینده  است .
معاون پژوهش و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: نیروی انسانی از سرمایه‌های اصلی یک جامعه‌‌ است و هر اندازه مهارت و تخصص منابع انسانی پرورش پیدا کند، اثربخشی و بهره‌وری جامعه در همه ابعاد افزایش پیدا خواهد کرد.
وی تاکید کرد: آموزش های نظری به عنوان بخشی از زندگی است که با عنصر هنر و مهارت تکمیل می شود و آشنایی قشر تحصیل کرده با این مهارتها، ضمن اشتغالزایی در بهبود سطح کیفی زندگی افراد جامعه نیز موثر است.
فاضل دربندی گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و فراگیری این آموزش و کسب مهارتها  نقش به سزایی در اشتغالزایی و همچنین فرصت‌های شغلی دارد که نباید از آن غفلت کرد.
مدیر دبیرستان فرزانگان کاشان گفت: همایش یک روزه هامی با شعار "هنر, آموزش، یادگیری و مهارت" با هدف نمایش توانمندی دانش آموزان نخبه این واحد آموزشی در عرصه های هنر و مهارت حرفه آموزی است.
"فرشته جواد زاده" افزود: این همایش ، یازدهمین همایش سالانه است که با  هدف شناسایی استعدادهای برتر، پرورش تفكر خلاق و ایجاد شرایط مناسب در زمینه های مختلف علمی – هنری توسط دانش آموزان ممتاز برگزار می شود.
به گفته وی، همایش های ده سال گذشته با موضوع های علمی و پروژه های تحقیقاتی برگزار شد ولی همایش امسال به موضوع مهارتهای هنری و مهارتی دانش آموزان اختصاص یافت تا ضرورت توسعه این بخش از آموزشها نیز مورد توجه قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای متناسب با نیازهای جامعه یک ضرورت است که کاربردی کردن این آموزش‌ها نقش مهمی در اشتغالزایی تحصیل کردگان به ویژه زنان جامعه ایفا می‌کند.
وی اظهار داشت: همایش هامی در 20 غرفه  توانمندی دانش آموزان در رشته های آشپزی، طراحی لباس، بافتنی، اوریگامی، نجوم، هنرهای رزمی، موسیقی، کاریکاتور ، موسیقی و عکاس عرضه شده است.
جواد زاده گفت: در سال جاری 395 نفر از دانش آموزان نخبه در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان شاغل به تحصیل هستند که 80 نفر از آنها در این همایش آثار خود را ارائه کرده اند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن