تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از سيستم جامع بيمه ايران با همکاري بانک تجارت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۱۷ب.ظ)
رونمايي از سيستم جامع بيمه ايران با همکاري بانک تجارت سيستم جامع دريافت حق بيمه و پرداخت خسارت بيمه ايران با پشتيباني فني بانک تجارت و با حضور مديران ارشد شرکت بيمه ايران و بانک تجارت رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، امراللهي مديرعامل شرکت بيمه ايران، با اشاره به تعامل خوب بيمه ايران و بانک تجارت به خصوص در حوزه راه‌اندازي سيستم جامع دريافت و پرداخت بيمه ايران گفت: تاکيد ما بر جبران خسارت آسيب‌ديدگان در کمترين زمان ممکن است. اين روند را موجب افزايش ارتقاي پورتفوي بيمه ايران مي‌دانيم و در اين مسير با بانک تجارت همکاري داريم.
مقدم مديرعامل بانک تجارت در ادامه اين مراسم، با اشاره به همکاري استراتژيک و ديرينه بانک تجارت و بيمه ايران اظهار کرد: گستردگي و تعداد زياد شعب بانک تجارت در سراسر کشور توانسته کار را براي ارائه خدمات به بيمه‌گذاران تسهيل کند و اين تشابه همچون گذشته مي‌تواند ضمن هم‌افزايي بانک و بيمه، به ارائه خدمات نوين بانکي و رفع نيازهاي بيمه ايران کمک کند.
وي با تاکيد بر اينکه انواع خدمات نوين بانک تجارت در کمترين زمان در اختيار بيمه ايران قرار خواهد گرفت، افزود: بستر قدرتمند و گسترده فناوري اطلاعات بانک تجارت، امکان تجميع حساب‌هاي مختلف تمامي شعب بيمه ايران در يک حساب و مديريت دريافت و پرداخت‌ها را فراهم آورده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن