تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798552613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دیدار فرمانده دافوس سپاه با هیأت نظامی پاکستان مطرح شد اعلام آمادگی همکاری دانشگاه امام حسین(ع) سپاه با ارتش پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دیدار فرمانده دافوس سپاه با هیأت نظامی پاکستان مطرح شد
اعلام آمادگی همکاری دانشگاه امام حسین(ع) سپاه با ارتش پاکستان
سردار حسینی مطلق گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) آمادگی دارد در قالب تبادل استاد، دانشجو و متون آموزشی تجربیات خود را در اختیار کشور دوست و همسایه پاکستان قرار داده و از توانمندیهای علمی آنها نیز بهره‌مند شود.

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی همکاری دانشگاه امام حسین(ع) سپاه با ارتش پاکستان



به گزارش خبرگزاری فارس، هیات علمی- آموزشی دانشکده دافوس دریایی پاکستان به سرپرستی دریادار متین الرحمان با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، با سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) سپاه دیدار کردند.
در این دیدار سردار حسینی مطلق با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خیر مقدم به هیات نظامی ارتش پاکستان گزارشی از ساختار، ماموریت و چشم‌انداز دانشکده علوم دفاعی دانشگاه جامع امام حسین (ع) ارئه و بخش عمده‌ای از ناامنی‌های منطقه را ناشی از حضور کشورهای فرامنطقه‌ای عنوان و تصریح کرد: حضور این کشورها در منطقه در حالی است که کشورهای منطقه از جمله ایران و پاکستان قادر به تامین امنیت بوده و نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه‌ای در منطقه نیست.
وی با بیان اینکه کشورهای منطقه قابلیتها و توانمندیهای خود را درقالب یک امت اسلامی باور کرده و با اتکای به خدا، در منطقه نقش آفرینی کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در سی و شش سال گذشته این تجربه موفق را که با توکل به پروردگار و ایمان و باور مردم می‌توان در برابر هر تهدیدی ایستادگی کرد و پیروز میدان بود را به جهانیان ارائه کرده است.
فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شعار "ما می‌توانیم" را تحقق بخشید و به دستاوردهای بزرگی رسید، خاطرنشان کرد: عمده‌ترین مولفه‌ای که در قدرت دفاعی ما نقش دارد نیروی انسانی با ایمان جهادی، فداکار و شهادت طلب است که قادر است از تجهیزات به بهترین شکل استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه رزمندگان ایران اسلامی در سالهای دفاع مقدس در شرایط تحریم با توکل به خدا حماسه آفریدند، گفت: امروز دشمنان ما می‌دانند همان رزمندگان مجاهد دستشان از دانش و تجهیزات پیشرفته نظامی پر است و می توانند نقش مهمی را در تحولات منطقه و جهان ایفا کنند.
وی با بیان اینکه امیدواریم همکاریهای علمی- آموزشی و نظامی میان دو کشور و دانشکده دافوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاکستان بیش از گذشته شود، اظهار داشت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) آمادگی دارد در قالب تبادل استاد، دانشجو و متون آموزشی تجربیات خود را در اختیار کشور دوست و همسایه پاکستان قرار داده و از توانمندیهای علمی آنها نیز بهره‌مند شود.
همچنین در این دیدار دریادار متین الرحمان رییس هیات نظامی کشور پاکستان ضمن معرفی دانشکده دافوس دریایی این کشور با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) با فعالیتهای گسترده‌ای که انجام می‌دهد به معنای واقعی برازنده «نام جامع» است.
وی با تاکید بر اینکه ایران و پاکستان تنها دو کشورهمسایه نیستند بلکه کشورهای تاثیرگذار مسلمان در منطقه هستند گفت: دانش بنیان بودن و فعالیتهای پژوهشی از فعالیتهای بدیع دانشگاه جامع امام حسین (ع) است و بازدید گروههای علمی- آموزشی می‌تواند نقش مهمی را در ارتقای مناسبات دو کشور ایفا کند.
همچنین در این دیدار فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی(دافوس) دانشگاه جامع امام حسین(ع) به پرسشهای دانشجویان دانشکده دافوس دریایی پاکستان پاسخ داد.
در پایان این مراسم نشان دانشگاه امام حسین (ع) به دریادار متین الرحمان رییس هیات بازدید کننده نظامی ارتش پاکستان اهدا شد. انتهای پیام/

93/12/20 - 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن