تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820345554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت‌های شهروندی تبدیل به ایران پی می‌شوند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: "کارت‌های شهروندی" تبدیل به " ایران پی "می‌شوند
کد خبر: ۴۸۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 11 March 2015


مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کارت‌های شهروندی این بانک به" ایران پی" تبدیل می شود ، تاکید کرد: در این صورت کارت های "ایران پی" در همه شهرها به شهروندان خدمات رسانی می کند.

به گزارش فارس، حسین محمدپورزرندی افزود: از این کارت ها می توان از بیشتر خدمات شهری مانند حمل و نقل با مترو ، اتوبوس و تاکسی  استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم بانک شهر را به یکی از 5 بانک برتر کشور در سال آینده تبدیل کنیم، گفت: گسترش خدمات الکترونیکی بانک شهر با جدیت ادامه می یابد.

پورزرندی با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک ، گفت: تا کنون 50 پیشخوان شهر نت در تهران و سایر شهرها راه اندازی شده است که سعی داریم تا تعداد آن در سال آینده به چندین برابر  افزایش یابد تا امکان ارائه همه خدمات بانکی در این پیشخوان‌ها برای همه شهروندان فراهم باشد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم ارزیابی بانک ها میزان سرمایه آنهاست، تصریح کرد: به حمدلله توانستیم سرمایه بانک شهر را به 800 میلیارد تومان افزایش دهیم و امیدواریم در قدم بعدی بتوانیم آن را به 1600 میلیار تومان برسانیم.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد:در حال حاضر هیچ کدام از شرکت های ما در سراسر کشور  بنگاه داری نمی کنند و تنها در خدمت سرعت بخشیدن به پروژه های شهری هستند.

پورزرندی یا اشاره به اینکه امروز بانک شهر یک بانک تخصصی در بیشتر زمینه ها است، گفت: در تمامی سفرهای استانی هیات دولت اکثر مسولان اذعان می کنند که خدمات بانک شهر در کمک به پروژه های شهری بی نظیر است.

وی  تصریح کرد: بانک شهر  با هدف کمک به مدیریت شهری و شهروندان، برای ایجاد زندگی در شهری امن و آباد تاسیس شده است.

مدیر عامل بانک شهر با اشاره به استراتژی‌های مهم بانک شهر، افزود: توسعه منابع انسانی، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای شاخص های مالی بانک ، از استراتژی‌های مهم بانک است که در راستای این اهداف ، گام‌های زیادی برداشته شده است .
وی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در بانک شهر افتاد، راه اندازی سامانه  نظارت مردمی 8566 بود. در ابتدای راه اندازی این سامانه ما روزانه تنها  30 تماس دریافت می کردیم اما درحال حاضر روزانه 400 تماس از سوی شهروندان در این سامانه ثبت می شود.

پورزرندی ادامه داد: در گذشته شکایت شهروندان از خدمات بانک شهر زیاد بود اما در سال جاری میزان شکایات به یک درصد رسیده است. همچنین طبق آمار ثبت شده هم اکنون میزان رضایتمندی شهروندان بیش از 9 برابر شده است.

مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: در ابتدای سال ما 13 مورد مشکل با بانک مرکزی داشتیم که تا امروز 99 درصد از این مشکلات حل شده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن