تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراحل عملياتي‌ شدن پروژه آزادراه تبريز- بازرگان / آثار توسعه‌اي آزادراه تبريز- بازرگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۲۳ق.ظ)
مراحل عملياتي‌ شدن پروژه آزادراه تبريز- بازرگان / آثار توسعه‌اي آزادراه تبريز- بازرگان مجري طرح آزادراه تبريز- بازرگان با تشريح آثار توسعه‌اي آزادراه تبريز- بازرگان گفت: انعقاد قرارداد مشارکت سرمايه‌گذاري و قرارداد پيمانکاري، ادامه عمليات مطالعاتي و اجراي پروژه از مراحلي هستند که در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، اروجعلي عليزاده، مجري طرح آزادراه تبريز- بازرگان، گفت: پروژه آزادراه تبريز- مرند- بازرگان با طول ۲۵۳ کيلومتر و از تبريز به مرز بازرگان تعريف شده است.
مجري طرح آزادراه تبريز- بازرگان بابيان اين‌که نشست هاي متعددي در حوزه‌هاي کارشناسي، مديريتي و اجرايي اين پروژه انجام شد، گفت: پيش‌تر شرکت سرمايه‌گذاري ترک برگيز براي مشارکت با اين پروژه اعلام آمادگي کرد، در ادامه تفاهم‌نامه‌اي ميان وزارت راه و شهرسازي و اين شرکت با نسبت آورده ۶۵ درصد از سوي سرمايه‌گذار و ۳۵ درصد از سوي وزارتخانه امضا شد.
وي ادامه داد: انعقاد قرارداد مشارکت سرمايه‌گذاري و قرارداد پيمانکاري، ادامه عمليات مطالعاتي و اجراي پروژه از مراحلي هستند که در دستور کار قرار دارد.
عليزاده بابيان اين‌که طي چهار سال آينده عمليات مطالعاتي و اجرايي پروژه انجام خواهد شد، اظهارکرد: همچنين ۱۸ سال به‌عنوان مدت بهره‌برداري پروژه در نظر گرفته شد، البته در صورت نياز مدت‌زمان بهره‌برداري از پروژه بازنگري مي‌شود.
مجري طرح آزادراه تبريز- بازرگان بابيان اين‌که اين پروژه ملي و از مبدأ تهران به مقصد بازرگان است، گفت: آزادراه تبريز- بازرگان که ايران را به‌عنوان کريدور اصلي اروپا معرفي مي‌کند، تنها مربوط به يک شهرستان نيست و براي کل کشور حائز اهميت است.
عليزاده در پاسخ به اين پرسش که اين پروژه تا چه ميزان زمينه‌هاي رونق اقتصادي منطقه را به همراه خواهد داشت، گفت: راه زيربناي هر توسعه‌اي است، با توجه به اين‌که اين مسير با مشخصات آزادراهي ساخته خواهد شد، در توسعه منطقه از بعد اجتماعي، سرمايه‌گذاري، توليد، اشتغال، گردشگري و صنايع مربوطه نقش اساسي دارد.
هيأت وزيران روز يکشنبه ۱۷ اسفند به وزارت راه و شهرسازي اجازه داد براي اجراي آزادراه تبريز – مرند – بازرگان به طول حدود ۲۵۳ کيلومتر، شامل طراحي، مطالعات، احداث آزادراه و تأسيسات جانبي خاص و نگهداري و بهره‌برداري از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداري و بهره‌برداري آزادراه ياد شده با رعايت ضوابط و مقررات زيست‌-محيطي اقدام کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن