تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاری مطرح کرد تاکید بر گسترش همکاری‌های طرفین در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ستاری مطرح کرد
تاکید بر گسترش همکاری‌های طرفین در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس جمهوری تاتارستان بر گسترش همکاری‌های طرفین در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: تاکید بر گسترش همکاری‌های طرفین در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رستم مینیخانوف رییس جمهوری تاتارستان و هیئت همراه  بر گسترش همکاری‌های طرفین در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری تاکید کرد.
ستاری در این نشست با اشاره به مشترکات فرهنگی و تاریخی دو کشور، بر تقویت مناسبات فناوری تأکید کرد و افزود: همکاری دو کشور بسیار مورد علاقه جمهوری اسلامی ایران است و برای گسترش این همکاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران به طور کامل آماده ایجاد زمینه‌های همکاری خواهد بود.
ستاری با اشاره به تحقق مناسبات توافق شده بین ایران و تاتارستان در زمینه های علمی و فناوری به ویژه در حوزه اقتصاد دانش بنیان ابراز کرد: در بازدید هیأت تاتارستان از بخش‌های دولتی و خصوصی، مراکز پژوهشی و پارک فناوری پردیس معاونت علمی، زمینه‌های همکاری در حوزه فناوری‌اطلاعات، نانو، لیزر و مواد پیشرفته بررسی شد و امیدواریم همکاری‌های خوبی در این حوزه‌ها محقق شود.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های گسترده تعاملات علمی و فناوری میان دو کشور ابراز امیدواری کرد؛ دیدارهای بین دو طرف افزایش همکاری‌ها و مبادلات تجاری میان ایران و کشور روسیه را به دنبال داشته باشد.
رئیس جمهوری تاتارستان نیز ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زمینه گسترش همکاری‌ها میان دو کشور ایران و تاتارستان، بر لزوم حفظ اشتراکات و نزدیکی بین دو طرف تأکید کرد و افزود: این اشتراکات در گسترش همکاری‌های ما در بخش‌های تجاری، تحقیقاتی، آموزشی فناوری، صنعتی بسیار حائز اهمیت بوده است و امیدواریم بتوانیم این زمینه‌ها را توسعه دهیم.
وی افزود: در قالب این سفر هیأتی 45 نفره متشکل از فعالان بخش خصوصی و تجاری تاتارستان به ایران آمده‌اند و به طور کامل آمادگی دارند در پروژه‌های مختلف مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام/

93/12/18 - 15:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن