تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نصب 60 دوربين ثبت تخلف در 6 بزرگراه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نصب 60 دوربين ثبت تخلف در 6 بزرگراه تهران
وي با بيان اينكه مرحله نخست اين طرح در بزرگراه نيايش اجرا مي شود گفت : در اين مرحله 12 دوربين ثبت تخلف تا پايان خرداد در اين بزرگراه نصب مي شود.
مديرعامل شركت كنترل ترافيك تهران گفت : امسال 60 دوربين ثبت تخلف در شش بزرگراه شهر تهران نصب مي شود .

حجت الله بهروز با اشاره به اجراي آزمايشي طرح نصب دوربين ثبت تخلف در ارديبهشت سال گذشته افزود : اين طرح به مدت 9 ماه در آزاد راه كرج اجرا شد كه علاوه بر تاييد راهبر تهران بزرگ و ناجا از لحاظ فني نتايج خوبي داشت .

وي با بيان اينكه مرحله نخست اين طرح در بزرگراه نيايش اجرا مي شود گفت : در اين مرحله 12 دوربين ثبت تخلف تا پايان خرداد در اين بزرگراه نصب مي شود.

وي با بيان اينكه 5 بزرگراه ديگر به تدريج به دوربين هاي ثبت تخلف مجهز مي شوند افزود : اين بزرگراهها را راهبر تهران بزرگ بر اساس آمار سرعت غيرمجاز در آنها تعيين و بزودي اسامي آنها اعلام خواهد شد.

مديرعامل شركت كنترل ترافيك تهران در خصوص ميزان خطاي دوربين هاي ثبت تخلف در بزرگراهها گفت : اين دوربينها به صورت خودكار تخلفات ثبت شده را به مركز نظارت تصويري ارسال و به منظور كاهش خطاي اين دوربينها تعدادي از افسران نيروي انتظامي صحت و سقم تخلفات را از طريق تصاوير ارسالي بازبيني مي كنند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن