تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820768982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز به كار رسمي مركز ثبت تخلفات نامحسوس در مركز كنترل ترافيك


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آغاز به كار رسمي مركز ثبت تخلفات نامحسوس در مركز كنترل ترافيك
تهران / واحد مركزي خبر/ مكتوب 1387/07/03
مدير عامل شركت كنترل ترافيك شهر تهران از آغاز بكار رسمي مركز ثبت تخلفات نامحسوس در مركز كنترل ترافيك خبر داد.
حجت الله بهروز افزود: در اين مركز ثبت تخلفات خودورهايي كه سرعت بيش از حد مجاز دارند با دوربين هايي شناسايي و جريمه مي شوند و بزرگراه نيايش نخستين بزرگراهي است كه به سيستم ثبت تخلفات مجهز شده است.
وي گفت: در بزرگراه نيايش 12 دوربين براي ثبت تخلفات نصب شده است كه با توجه به تعداد دوربين ها و دقت و سرعت آنها ، كمتر از 10 درصد ممكن است تخلفي در اين بزرگراه ثبت نشود .
بهروز با بيان اينكه ماموران راهنمايي و رانندگي در اين طرح تخلفات رانندگان را تشخيص مي دهند، ثبت مي كنند و بلافاصله اين تخلفات در سيستم اجرائيات وارد مي شود افزود: پرينت تخلف ثبت شده در كمتر از 48 ساعت در تهران و 72 ساعت در شهرستان ها به در منازل متخلفان ارسال خواهد شد و اين افراد موظف هستند كه جريمه تخلف خود را پرداخت كنند.
مدير عامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران با تاكيد براينكه افسران پليس تخلفات را تشخيص مي دهند و تاييد مي كنند، تصريح كرد: تا پايان آبان 8 دوربين نيز در بزرگراه صياد شيرازي نصب خواهد شد و 6 بزرگراه ديگر نيز در اولويت نصب دوربين هاي ثبت تخلفات قرار دارد.
بهروز گفت: دوربين هاي ثبت تخلف در مراحل بعدي در بزرگراههاي امام علي ، شهيد بابايي ، شهيد حكيم ، يادگار امام ، شهيد چمران و ازاد راه تهران كرج نصب مي شود .
وي درخصوص كيفيت دوربين هاي ثبت تخلفات افزود: اين دوربين ها 8 مگاپيكسل و از نظر اندازه گيري و ثبت سرعت احتمال خطاي آن 1 درصد است، همچنين ثبت تخلفات از طريق اين سيستم به صورت 24 ساعته صورت مي گيرد و امكان ثبت سبقت از راست با اين سيستم نيز وجود دارد.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن