تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798409345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی های گسترده در عملیات آزاد سازی صلاح الدین / داعش فریب خورد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیروزی های گسترده در عملیات آزاد سازی صلاح الدین / داعش فریب خورد


با ادامه عملیات آزاد سازی استان صلاح الدین از تروریست های تکفیری ، نیروهای عراقی به موفقیت های خوبی رسیده اند. هشت روز پس از آغاز عملیات «لبیک یا رسول الله» ، ضمن آزاد سازی ده ها روستا و چند منطقه از عناصر داعش ، محاصره شهر تکریت کامل شده است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ،  فرمانده عملیات آزاد سازی صلاح الدین با اعلام خبر تکمیل حلقه محاصره تکریت مرکز این استان گفت : تکریت هم اکنون از چهار محور بطور کامل به محاصره نیروهای ارتش و عشایر در آمده است  .
پیروزی های گسترده در عملیات آزاد سازی صلاح الدین
ژنرال عبدالوهاب الساعدی گفت : ما نیروهای داعش را با شیوه تاکتیکی خاص ،فریب دادیم ، به طوری که با بمباران مواضع تروریست ها در این منطقه و اعزام نیروهای خود از سه محور به سمت داخل شهر، نشان دادیم  هدف ما  تکریت است ، در حالیکه هدف مراحل نخست عملیات ،آزادسازی  مناطق دیگر استان صلاح الدین بود و به این ترتیب داعش فریب خورد . فرمانده نیروهای مردمی عراق  هم از پیشروی خوب نیروهای مردمی و ارتش در مبارزه با گروه تکفیری داعش خبر داد.
عملیات آزادسازی تکریت مرکز صلاح الدین و پاکسازی کامل این استان ، از یکشنبه گذشته در منطقه ای به وسعت 5 هزار کیلومتر مربع آغاز شد . نیروهای عراقی در هشت  روز گذشته ، ضمن آزادسازی شهرهای الدور، العلم ، مکیشفه ،البوعجیل و صدها روستا، نزدیک به 70  درصد منطقه را از عناصر داعش پاکسازی کرده اند  . نبردها در منطقه صلاح الدین سخت توصیف شده و اقدام تروریستها در استفاده از مردم تکریت به عنوان سپر انسانی پیشروی نیروهای عراقی را کند کرده است . داعش همچنین مسیرهای استان صلاح الدین را به طور گسترده ای مین گذاری کرده است . موفقیت نیروهای عراقی در بازپس گیری شهر تکریت از داعش باعث خواهد شد نیروهای ارتش و مردم در عملیات آینده خود برای آزاد سازی موصل مسیرهای مورد نیاز را به منظور انتقال نیرو و تجهیزات در اختیار داشته باشند.دولت عراق حدود 30 هزار نیرو با پشتیبانی سه گردان برای عملیات در این منطقه آماده کرده است. گفته می شود، پیروزی در این عملیات برای عراقی ها به منزله کلید گشودن دروازه های موصل خواهد بود. هلاک 60 تروریست داعش در حمله هوایی ارتش عراق
در این حال آخرین گزارش ها حاکیست 60 تروریست داعش از جمله مسوول آموزش نظامی این گروهک، در پی حمله هوایی ارتش عراق به شهرستان القائم در غرب استان الانبار به هلاکت رسیدند.
سومریه نیوز در این باره نوشت :«سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق روز یکشنبه اعلام کرد که در این حمله تلفات سنگینی به تروریست ها وارد شد.
وی افزود: در این حمله 60 تروریست از جمله شماری از فرماندهان و در صدر آنها ابوسمیه مسوول آموزش نظامی داعش به قتل رسیدند.
در این حمله همچنین مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی و مهمات داعش منهدم شد. آخرین تحولات جبهه های نبرد در موصل
همزمان با حملات سنگین ارتش و الحشد الشعبی برای آزادی تکریت و پاکسازی استان صلاح الدین، جنگنده های ارتش عراق مواضع داعش را در منطقه بادوش در جنوب موصل بمباران کردند که براثر این حمله هوایی، 16 تروریست داعشی کشته شده و 6 خودروی آنها نیز منهدم شد.
همچنین در ادامه درگیری نیروهای پیشمرگ با تروریستهای تکفیری داعش در شهر شنگال، این نیروها موفق شدند یک حمله تروریستها را که با استفاده از خودروی انتحاری صورت گرفته بود، خنثی کنند.
در این حمله 3 خودروی انتحاری داعش منهدم شد و 8 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.
همچنین براساس گزارشهای دریافتی از منابع خبری در موصل تروریستهای تکفیری داعش در ادامه اقدامات وحشیانه خود اقدام به منفجر کردن یکی از آثار باستانی متعلق به دوره آشوری ها کردند. این اثر باستانی در روستای خورسیبات از توابع منطقه بعشیقه در شرق موصل قرار داشت.
 


دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن