تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804420680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج فرهنگ بانکداري توسط بانک اقتصاد نوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۴۲ب.ظ)
ترويج فرهنگ بانکداري توسط بانک اقتصاد نوين همزمان با آغاز هفته جهاني پول در سراسر دنيا، در ايران نيز برنامه‌هاي اين هفته به همت بانک اقتصادنوين آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن معتمدي مديرعامل بانک اقتصادنوين در تشريح جزييات برنامه‌هاي هفته جهاني پول گفت: اين رويداد بين‌المللي هر ساله به مدت دو هفته در ماه مارس با هدف توانمندسازي نسل آينده فعالان بازارهاي مالي دنيا به عنوان شهروندان فعال اقتصادي برگزار مي‌شود که با هماهنگي‌هاي صورت گرفته در ايران نيز بانک اقتصادنوين به عنوان متولي برگزاري مراسم اين جشنواره معرفي شده است.
وي گفت: در اين جشنواره دانش کودکان 8 تا 18 ساله براي اتخاذ تصميمات اقتصادي عاقلانه، پس‌انداز، مهارت کاريابي و امرار معاش و نهايتا شکستن زنجيره فقر آموزش مي‌بينند.
همکاران و حاميان اين سازمان غيردولتي سازمان‌هاي مالي و موسسات تراز اول بين‌المللي، سازمانهاي غيردولتي بين‌المللي، بنيادها، دانشگاهيان مشهور و بدون شک کودکان و نوجوانان هستند از جمله سازمان ملل متحد، يونيسف و مستر کارت و حدود 91 موسسه بانکي و مالي در اقصي نقاط جهان که از جمهوري اسلامي ايران نيز بانک اقتصادنوين در اين سازمان عضويت دارد.
در نخستين روز برگزاري اين جشنواره کودکان و نوجوانان با حضور در شعب منتخب بانک اقتصادنوين با جزييات خدمات بانکي و فضاي داخل شعب اين بانک آشنا شدند که در اين راستا و با حضور نمايندگان موسسه خيريه محک شعب ديباجي، دولت، چيذر، سه‌راه ياسر، قيطريه، تجريش، سهروردي شمالي و جنوبي، پل رومي، قلهک، بلوار ميرداماد، بلوار اندرزگو، دروس، شيراز شمالي، آفريقاي شمالي، ابوذر فلاح، ميدان ونک، فرشته، مقدس اردبيلي، نازي‌آباد، ولنجک، آيت‌ا ... کاشاني، کوي نصر، ستارخان، سرو غربي و ميزبان کودکان علاقه‌مند بودند.
از برنامه‌هاي هفته جهاني پول مي‌توان به بازديد از شعب منتخب بانک در سراسر کشور، آموزش مباحث بانکي و مالي و اقتصادي در مدارس کشور، بازديد دانش‌آموزان از موزه پول در تهران، بازديد از شرکت تامين سرمايه نوين براي آشنايي با بورس اوراق بهادار، بازديد سرپرستان از 3 مدرسه تاسيس شده توسط بانک در استان‌هاي ايلام، بوشهر، خرمشهر و ... از برنامه‌هاي متنوع بانک اقتصادنوين در اين هفته به شمار مي‌رود.
گفتني است اين رويداد بين‌المللي در جهت توانمندسازي نسل آينده بازيگران مالي دنيا بعنوان شهروندان اقتصادي فعال و حرفه‌اي است که هر ساله از 18 تا 26 اسفند (9 تا 17 مارس) برگزار مي‌شود. سال گذشته حدودا 3 ميليون کودک و نوجوان در 118 کشور و 490 سازمان در اين رويداد شرکت کردند.
هفته جهاني پول جشنواره‌اي است که سعي مي‌کند کودکان و نوجوانان را در سراسر دنيا با مفاهيمي نظير پس‌انداز، امرار معاش، شغل‌يابي و کارآفريني آشنا کرده و آموزش دهد.
برنامه هفته جهاني پول اهداف مشخصي را دنبال مي‌کند که آموزش کارکردهاي پول، آموزش نقش‌آفريني در فعاليت‌هاي همگاني، ترويج اهميت آموزش شهروندي اقتصادي، تشويق کودکان و نوجوانان و همگامي با حرکت بين‌المللي، ارتقاي سطح زندگي و ايجاد چشم انداز مالي، مشارکت کليه بخش‌هاي جامعه، ارائه جايزه هفته جهاني پول، مشارکت در خلق ايده‌هاي سازنده در سطوح ملي و بين‌المللي، شنيده شدن نظرات نسل آينده بعنوان تصميم‌گيرندگان مالي و مشارکت فعال آنها و مشارکت در مسئوليت اجتماعي و ارتباط کودکان و نوجوانان با فعالان حوزه‌هاي اقتصادي بين‌المللي است و فعاليت‌هاي بانک اقتصادنوين نيز اهداف فوق را دنبال مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن