تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806400045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از نرم افزار موبايلي جشنواره شمسه مبتني بر هويت بومي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۵۶ب.ظ)
رونمايي از نرم افزار موبايلي جشنواره شمسه مبتني بر هويت بومي طي مراسمي از نرم افزار شبکه اجتماعي موبايلي شمسه براي نخستين بار در حوزه خاورميانه به عنوان يک نرم افزار موبايلي مبتني بر هويت بومي با حضور معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در ايوان شمس رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي مراد امين وند، مسوول کانون‌هاي فعالان مجازي، درباره اين نرم‌افزار اظهار کرد: امروز مهم‌ترين افزار در دسترس مردم شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي هستند و حدود 4 ساعت از 24 ساعت زمان مردم در کشور به استفاده از اين نرم‌افزارها سپري مي‌شود.
وي افزود: دليل فراگير شدن شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي ظرف مدت دو سال ارزان بودن، سريع بودن و در دسترس بودن گوشي‌هاي همراه است. اين در حالي است که مهم‌ترين دغدغه خانواده‌ها در خصوص فضاي مجازي ارائه محتواي سالم و ايجاد بستر داخلي براي شبکه‌هاي مجازي است.
مسوول کانون‌هاي فعالان مجازي بابيان اينکه در نگرش فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران فضاي مجازي يکي از اولويت‌هاي فضاي فرهنگي است، خاطرنشان کرد: شبکه موبايلي شمسه براي اولين بار در حوزه خاورميانه مبتني بر هويت بومي طراحي‌ شده است و از ايده پردازي تا عملياتي شدن آن تنها يک سال زمان برد.
وي قابليت‌هاي موبايلي اين شبکه اجتماعي را در حال حاضر ارسال ويديو، صدا و تصوير متن عنوان کرد و گفت: با اين امکانات استفاده‌کنندگان از اين شبکه‌ها مي‌توانند ارتباط محاوره‌اي داشته باشند و در مرحله بعدي اشتراک‌گذاري کتاب و مقالات و زمينه نرم‌افزاري دسکتاپ و وب بيس فراهم مي‌شود.
وي همچنين از وجود استيکرهاي غيراخلاقي و ضد انسان‌محور شبکه‌هاي اجتماعي واتس آپ، لاين و تلگرام انتقاد کرد و گفت: در شمسه موبايل استيکرهايي مبتني بر هويت خانواده محور و فرهنگي محور طراحي‌ شده است و در آينده تلاش مي‌کنيم تا طراحي برچسب‌ها توسط خود مردم و با نام آن‌ها در شبکه شمسه قرار گيرد.
وي يکي ديگر از ويژگي‌هاي مهم نرم‌افزار شمسه را عدم نگهداري اطلاعات افراد در اين شبکه عنوان کرد و گفت: واقعيت آن است که طراحان شبکه‌هاي اجتماعي همچون واتس آپ که ميزباني آن با آمريکاست و تلگرام و وايبر که ميزباني آن دست رژيم صهيونيستي است و يا وي چت که توسط چيني‌ها و يا لاين که توسط ژاپني‌ها ميزباني مي‌شود، ميلياردها دلار خود را رايگان وارد اين شبکه‌هاي اجتماعي نکرده‌اند، بلکه اهداف فرهنگي خاصي را در اين خدمت رساني پيگيري مي‌کنند، اما؛ ويژگي شمسه موبايل آن است که هيچ نوع اطلاعاتي از افراد در اين نرم‌افزار باقي نمي‌ماند و سعي شده به نحوي برنامه‌ريزي شود که اطلاعات افراد قابل‌دسترسي نباشد.
حميد کياني، دبير مجموعه جشنواره‌هاي شمسه، نيز اعلام کرد: نخستين مسابقه عکس در اين شبکه اجتماعي با عنوان شمسه پيک به موضوع بهار فاطمي اختصاص پيداکرده است و تصاوير بارگذاري شده توسط مردم در اين شبکه اجتماعي با امتيازبندي خود مردم مورد قضاوت قرار مي‌گيرند.
وي همچنين از دبيرخانه‌هاي تخصصي گرافيک و کاريکاتور شمسه تقاضا کرد تا براي نسخه نرم‌افزاري موبايل در فضاي مجازي توليد محتوا کنند و نسبت به طراحي استيکرهاي جديد با محتواي فرهنگي با شمسه همکاري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن