تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804261640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فعاليت‌هاي فرهنگي جوانان مؤمن و انقلابي لرستان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۵۳ب.ظ)
جشنواره فعاليت‌هاي فرهنگي جوانان مؤمن و انقلابي لرستان برگزار مي‌شود جشنواره فعاليت‌هاي فرهنگي خودجوش جوانان مؤمن و انقلابي استان لرستان چهارشنبه، ۲۰ اسفندماه جاري در خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، يزدان سهرابي از حضور حجت الاسلام محمديان رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه کشور در جشنواره فعاليت هاي فرهنگي خودجوش مومن و انقلابي لرستان خبر داد.
وي اظهار داشت: با توجه به استقبال پرشور جوانان مهلت ثبت نام در جشنواره تا ۲۲ بهمن تمديد شد که در اين مدت هزار و ۴۱۰ نفر جوان فعال فرهنگي و ۶۵ موسسه و مجموعه فرهنگي خودجوش ثبت نام کردند.
سهرابي توجه جوانان مومن و انقلابي لرستان به فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه فعاليت هاي فرهنگي خودجوش را نويدگر آينده اي روشن دانست و عنوان کرد: اين جشنواره تلنگري براي مسئولين استاني است که پتانسيل جوانان هميشه در صحنه لرستان را درک کرده و از اين جوانان در راستاي توسعه استان حمايت کنند.
دبير جشنواره فعاليت هاي فرهنگي خودجوش جوانان مومن و انقلابي لرستان به حمايت هاي نماينده ولي فقيه در لرستان از برنامه هاي حوزه جوانان اشاره کرد و ادامه داد: برخي مسئولان ارشد ملي و استاني در جريان فعاليتهاي مجمع مشورتي امور جوانان دفتر نماينده ولي فقيه در استان هستند و اين اقدامات را مي ستايند که اين امر نشانگر ظرفيت خوب اين مجموعه است.
سهرابي در ادامه به نمايشگاه جنبي اين جشنواره اشاره کرد و تصريح کرد: در غرفه هاي نمايشگاه دستاوردهاي فرهنگي جوانان در حوزه هاي قرآني، مساجد، ورزشي، مجازي، مذهبي، حجاب و عفاف، نشريه، فيلم، کتاب، برنامه هاي هنري در معرض ديد علاقمندان گذاشته مي شود.
دبير جشنواره فعاليت هاي فرهنگي خودجوش جوانان مومن و انقلابي لرستان همچنين از داير کردن غرفه "ما عاشق محمديم" در اين نمايشگاه خبر داد.
وي به تشکيل کميته نظارت و ارزيابي جشنواره متشکل از افراد صاحب نظر و نخبه براي داوري اشاره کرد و افزود: در روز جشنواره پنج غرفه برتر معرفي شده و از آنها تجليل به عمل خواهد آمد.
دبير جشنواره فعاليت هاي فرهنگي خودجوش جوانان مومن وانقلابي لرستان از ثبت نام جوانان از همه شهرستان هاي استان خبر داد و بيان داشت: نکته جالب توجه حضور جوانان متعهد و دلسوز انقلابي است که بدون هيچ گونه چشمداشتي از هيچ کوششي در راستاي بهتر شدن جشنواره دريغ نمي کنند.
سهرابي در پايان به چاپ شماره اول نشريه جشنواره به همت کميته اطلاع رساني جشنواره فعاليت هاي فرهنگي خودجوش جوانان مومن و انقلابي لرستان اشاره کرد و يادآور شد: سري دوم و سوم اين نشريه نيز در اول اسفند ماه و زمان برگزاري جشنواره به همت کميته اطلاع رساني به چاپ مي رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن