تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشتن رفيق هنگام كندن پوست‌پياز |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: كشتن رفيق هنگام كندن پوست‌پياز
کد خبر: ۴۸۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ - 08 March 2015


پرونده كارگر رستوران كبابي كه متهم است همكارش را هنگام كندن پوست پياز به قتل رسانده بود در دادگاه كيفري استان تهران بررسي مي‌شود.

به گزارش جوان، صبح روز دوشنبه هفتم بهمن ماه سال 92 بود كه مأموران پليس در جريان مرگ مشكوك پسر جواني در بيمارستان الغدير قرار گرفتند. وقتي مأموران پليس در بيمارستان حاضر شدند با جسد خونين پسر جواني به نام تقي روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به شكمش كشته شده بود. مأموران عامل قتل را كه پسر جواني به نام رحمان بود، شناسايي و بازداشت كردند.

نخستين تحقيقات نشان داد تقي و رحمان هر دو شاگردان كبابي در خيابان گلبرگ هستند و اين درگيري خونين هنگامي رقم خورده است كه رحمان با چاقو در حال پوست كندن پياز بوده كه ضربه به شكم تقي زده است.

كارآگاهان در تحقيقات بعدي هم دريافتند درگيري بر سر تميز كردن رستوران رقم خورده است. اولين شاهدي كه مورد تحقيق قرار گرفت يكي از شاگردان رستوران بود و وي گفت: رحمان و تقي در زيرزمين ساختمان مشغول كندن پوست پياز بودند و من در طبقه همكف داشتم گوشت جوجه را براي كباب آماده مي‌كردم كه شنيدم رحمان به تقي گفت برو طبقه بالا را نظافت كن.

لحظاتي بعد صداي دلخراشي به گوشم رسيد و به سرعت به زيرزمين رفتم كه ديدم تقي زخمي شده است. رحمان هم در گوشه‌اي گريه مي‌كرد. با كمك رحمان، تقي را به بيمارستان رسانديم اما او فوت شد.

رحمان وقتي مورد بازجويي قرار گرفت با اظهار پشيماني به جرم خود اقرار كرد. وي گفت: من و تقي اهل يك شهرستان هستيم و از مدت‌ها قبل دوست بوديم. روز حادثه من در زيرزمين در حال پوست كندن پياز بودم كه تقي به من نزديك شد. به او گفتم برو و طبقه بالا را نظافت كن. ناراحت شد و گفت چكاره‌اي كه به من دستور مي‌دهي. سر همين موضوع با هم مشاجره كرديم. تقي چهار پايه‌اي برداشت و به طرف من آمد و خواست بزند كه با چاقو ضربه‌اي به او زدم. من اصلاً قصد كشتن او را نداشتم به همين خاطر بعد از حادثه بلافاصله خودم تقي را به بيمارستان بردم و همانجا ماندم تا بازداشت شدم و الان هم خيلي پشيمان هستم و ‌اي كاش آن روز چاقو در دستم نبود و درخواست بخشش دارم.

پس از تحقيقات تكميلي و صدور قرار مجرميت از سوي قاضي بستان‌زاده بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي، قاضي آرش سيفي داديار اظهارنظر ويژه قتل كيفرخواست متهم را به جرم قتل عمد صادر كرد. بنابراين متهم به زودي در دادگاه كيفري محاكمه مي‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن