تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل انبوه موشک های بالستیک دوربرد قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دهقان در مراسم رونمایی از موشک کروز زمینی سومار اعلام کرد: تحویل انبوه موشک های بالستیک دوربرد قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه خبرگزاری پانا:
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند ساعت 10:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، سردار سرتیپ دهقان در این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به راهبرد وزارت دفاع در هوشمندسازی تسلیحات و تجهیزات موردنیاز نیروهای مسلح و ارائه نسل جدیدی از سلاح های پیشرفته گفت: سامانه موشکی کروز برد بلند زمینی سومار به همت متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.
وی افزود: طراحی و ساخت این سلاح که از فناوری های پیچیده و نوین در حوزه های ناوبری، پیش رانش و سازه برخوردار است، گامی بلند در ارتقاء توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
وزیر دفاع همچنین از تحویل انبوه موشک های بالستیک دوربرد قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه خبرداد.
سردار دهقان گفت: این موشک‌ها توانایی انهدام طیف متنوعی از اهداف را دارد و با توجه به قابلیت‌های تاکتیک پذیری بالا، ماندگاری طولانی در صحنه نبرد و رادارگریزی می تواند در هر شرایطی اهداف موردنظر را منهدم کند.
وی با بیان اینکه همه این موشک ها با همت و تلاش متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع هوا فضا طراحی و ساخته شده است، افزود: بدون تردید این دستاوردهای مهم که ناشی از رویکرد تحقیق، نوآوری، توسعه و تولید بر مبنای نیاز نیروهای مسلح صورت گرفته است ضمن توانمندسازی نیروهای مسلح، گام موثری برای افزایش قدرت دفاعی و بازدارندگی موثر محسوب می شود.
سردار دهقان گفت: جمهوری اسلامی ایران به حکم عقل و منطق روز به روز به توان دفاعی برای تامین امنیت ملی و دفاع از منابع ملی خود می افزاید و در این مسیر از کسی اجازه نمی گیرد.
وزیر دفاع با قدردانی از تلاش و مدیریت جهادی فرزندان رشید ملت ایران در صنایع مختلف وزارت دفاع به ویژه سازمان صنایع هوافضای این وزارتخانه، این دستاوردهای بزرگ را به فرماندهی معظم کل قوا ، نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تبریک گفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن