تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819888878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نظارت مستمر بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری فارس آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح نظارت مستمر بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری فارس آغاز شد خبرگزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از آغاز طرح نظارت مستمر روزانه بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری تحت پوشش خبر داد .
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۷ اسفند ساعت 10:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مصیب امیری گفت : استان فارس به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی ، فرهنگی ، طبیعی و مذهبی بسیار متنوع در ایام تعطیلات و به ویژه در نوروز ، پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد و از طرفی دیگر به دلیل این که استان فارس ، استانی عبوری محسوب می شود حتی برای مسافرانی که مقصد دیگری برای سفر دارند جذابیت های متنوعی ایجاد می کند و بعضا باعث ماندگاری چندروزه این مسافران در فارس می شود .
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر فارس افزود : اهتمام این ستاد بر این بوده که خدمات بسیار مطلوبی در استان به مسافران ارائه شود تا خاطره ای خوش از شهر مقدس شیراز و استان فارس در اذهان میهمانان نوروزی به جا بماند و از آن جا که یکی از عوامل مؤثر در سفر ، وضعیت مناسب و مطلوب اقامت و اسکان مسافران می باشد این اداره کل نظارت بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری را افزایش داده و نحوه فعالیت و خدمات دهی واحدهای اقامتی ، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ، واحدهای پذیرایی بین راهی و رستوران های سنتی مورد بررسی قرار می گیرد .
امیری در ادامه بر لزوم فراهم نمودن امکانات مورد نیاز مسافران در تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان تأکید کرد و افزود : این گونه نظارت ها باعث می شود که این واحدها ، خدماتی مطلوب و متناسب با درخواست و نیازهای مسافران ارائه نموده و رضایت مهمانان نوروزی استان را فراهم نمایند .
وی در پایان افزود :
شکایات واصله به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، در کمیته رسیدگی به شکایات میهمانان نوروزی مورد بررسی قرار گرفته و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود را از نحوه خدمات رسانی واحدهای خدماتی و گردشگری استان با شماره تلفن 2244067 0713 اعلام نمایند تا موارد پیگیری شود .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن