تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح نظارت کيفي و بهداشتي اماکن و محصولات ميادين ميوه و تره‌بار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۱ق.ظ)
آغاز طرح نظارت کيفي و بهداشتي اماکن و محصولات ميادين ميوه و تره‌بار قائم مقام سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران از اجراي طرح نظارت کيفي و بهداشتي اماکن و محصولات ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران از ابتدا تا پايان اسفند خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين رحيمي با اشاره به اجراي طرح نظارت کيفي و بهداشتي اماکن و محصولات ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران، اظهار کرد: طرح اشاره شده از ابتدا تا پايان اسفند اجرا خواهد شد.
وي تصريح کرد: در سال در دو مقطع زماني سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران اقدام به نظارت از اماکن تحت مديريت خود انجام مي‌دهد.
رحيمي گفت: ماه مبارک رمضان و ايام نوروز از جمله زمان‌هايي هستند که سازمان ميادين ميوه و تره‌بار نسبت به سرکشي و نظارت بر اماکن و مراکز عرضه‌کننده خود اقدام مي‌کند.
به گفته قائم مقام سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار طرح نظارت کيفي و بهداشتي اماکن و محصولات امسال نسبت به سال گذشته با شاخص‌هاي بهتري روبرو خواهد بود.
وي افزود: در طرح اشاره شده اداره دامپزشکي شهر تهران، مراکز بهداشتي وزارت بهداشت، کارشناسان خبره بخش خصوصي در حوزه بهداشت با سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران همکار خواهند داشت.
رحيمي خاطرنشان کرد: شاخص‌هاي کلي کار توسط سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار و معاون زيرمجموعه آن (معاونت بهداشت و کنترل کيفي)، تدوين و نظارت خواهد شد.
قائم مقام سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران تصريح کرد: بيش از 130 شاخص جهت ارزيابي محصولات در نظر گرفته شده است که طرح اشاره شده با کمک 12 اکيپ کارشناس ويژه در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.
وي اضافه کرد: ‌12 اکيپ اشاره شده تحت نظارت و کنترل محصولات زيرمجموعه سازمان مديريت ميادين و ميوه و تره‌بار هستند.
قائم مقام سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران افزود: هم‌اکنون 187 مکان عرضه محصولات پروتئيني، ميوه و تره‌بار در سطح شهر تهران فعاليت مي‌کنند که تا پايان سال به 190 عدد خواهد رسيد.
رحيمي با بيان اينکه روزانه 450 هزار نفر جهت خريد مايحتاج به مراکز و بازارهاي ميادين و تره‌بار شهرداري تهران مراجعه مي‌کنند، گفت: اين تعداد در ايام نوروز به شدت افزايش مي‌يابد.
وي گفت: هدف اصلي در طرح اشاره رشده حفظ شاخص‌هاي سلامت شهروندان است که اين کار در سال‌هاي گذشته با تاکيد شهردار تهران به صورت جدي توسط سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار صورت مي‌پذيرد.
رحيمي در پايان عنوان کرد: طبق برنامه‌ريزي انجام شده اکيپ‌هاي ناظر در سطح شهر تهران با متخلفيني که شاخص‌هاي سلامت را براي عرضه محصولات خود رعايت نکنند بشدت برخورد مي‌شود و محصولات غير بهداشتي ضبط و منهدم خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن