تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820380379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پالس‌های مثبت دولت به غرب


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پالس‌های مثبت دولت به غرب
پالس‌های مثبت دولت به غرب دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: حذف نماد هسته‌ای از روی اسکناس ۵ هزار تومانی پالس‌هایی است که از طرف دولت به غرب فرستاده می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به حفظ نماد انرژی هسته‌ای از روی اسکناس‌های 5هزار تومانی و جایگزینی آن با نماد سردر دانشگاه تهران، گفت: روحانی در گذشته گفته بود که آرمان‌ ما سانتریفیوژ و مسئله هسته‌ای نیست و این نوید می‌داد که مسئله انرژی هسته‌ای خیلی برای دولت در اولویت اصلی قرار ندارد و مهم نیست.

وی در ادامه به فارس گفت: تیم دولت نیز در یک سخنرانی در سال 86 در همایش اقتصاد و نفت بر این تاکید کردند که مسئله هسته‌ای برایشان در اولویت نیست و فروش نفت می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد. این برخوردهای مسئولان دولت نشان می‌دهد که نگاه چندانی به مسئله هسته‌ای ندارند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: اقدامات دولت در یک سال و نیم گذشته نشان می‌دهد که دولت بدنبال کنار گذاشتن مسئله هسته‌ای و پیگیری رویه  تعامل با غرب است. به نظر می‌رسد دولت با حذف نماد هسته‌ای از روی اسکناس 5 هزارتومانی می‌خواهد این موضوع را به غرب ثابت کند.

وی گفت: در اسلام به علم‌آموزی بسیار تاکید شده است. تغییر اسکناس 5هزار تومانی و حذف نماد انرژی هسته‌ای از روی آن، این پیام را دارد که ما نمی‌خواهیم و نمی‌توانیم به علم دست پیدا کنیم و این متغایر با خواسته اسلام است.

دیانی تأکید کرد: یکی از مسائل خنده‌دار دیگر که برای اسکناس 5هزارتومانی پیش آمده رنگ بنفشی است که در این اسکناس‌ها به کار رفته است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: من از طراحان و هنرمندان می‌خواهم به این مسئله ورود پیدا کنند و بگویند آیا این اسکناس‌ها شاخص‌های علمی و فرهنگی و هنری را دارند؟‌



93/12/16 - 19:13 - 2015-3-7 19:13:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن