تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820005105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوری پرسش مهر از روز دوشنبه آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: علی اکبر زاده: داوری پرسش مهر از روز دوشنبه آغاز می شود خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های این وزارتخانه درباره برگزاری کنگره پرسش مهر گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از جشنواره پرسش مهر صورت گرفته است و از روز دوشنبه داوری این رویداد آغاز می شود و پس از داوری آثار برگزیده به صورت کتاب در خواهد آمد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند ساعت 12:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، مهدی علی اکبرزاده در پایان جلسه ستاد برگزاری کنگره پرسش مهر درباره آخرین رایزنی ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد؛ گفت: در ادامه سلسله جلساتی که برای پرسش مهر برگزار کردیم این هفته سازمان دانش آموزی به ارائه آمار از تعداد آثار رسیده به استانهای مختلف پرداخت که خوشبختانه در تمام استانها این امر محقق شده بود و کمیته داوری آماده داوری این آثار است.
 
برگزاری اختتامیه پرسش مهر در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت وی با اشاره به اینکه داوران برای انتخاب آثار مشخص شده اند؛ اظهار کرد: از روز دوشنبه داوری آثار آغاز می شود و پس از انتخاب آثار برگزیده آثار به انتشارات منادی تربیت داده می شود تا به صورت کتابی دربیاید و در روز اختتامیه این رویداد از آن رونمایی شود. علی اکبر زاده در ادامه سخنان خود به دیگر مباحث کارگروه کنگره پرسش مهر اشاره کردو افزود: ستاد مرکزی پرسش مهر در آینده  کنگره در آینده نزدیک تشکیل می شود وی در پایان سخنان خود به زمان برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما بر این است که کنگره پرسش مهر در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه برگزار شود؛ البته در حال برنامه ریزی هستیم که در آینده ای نزدیک تاریخ دقیق آن را اعلام می کنیم.
 

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن