تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803552755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوان فلسطینی جلوی سگ انداخته شد! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: نوجوان فلسطینی جلوی سگ انداخته شد! +عکس
یک عضو احزاب دست راست پارلمان اسراییل با انتشار آن در توییتر نوشت:"سربازان اسراییلی یک درس درست و حسابی به این تروریست کوچک دادند"؛ میشائل بن اری به سرعت این پست خود را پاک کرد اما نه پیش از آنکه چندین و چند بار توسط دیگران منتشر شده بود.
  ویدئویی به تازگی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که طی آن، سربازان اسراییلی یک نوجوان فلسطینی را با یک سگ تهدید می‌کنند و یکی از سگ‌ها نوجوان را گاز می‌گیرد و کار نوجوان به بیمارستان کشیده می‌شود.

به گزارش عصرایران به نقل از فرانس24،این ویدئو زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که یک عضو احزاب دست راست پارلمان اسراییل با انتشار آن در توییتر نوشت:"سربازان اسراییلی یک درس درست و حسابی به این تروریست کوچک دادند"میشائل بن اری به سرعت این پست خود را پاک کرد اما نه پیش از آنکه چندین و چند بار توسط دیگران منتشر شده بود.


جنایت جدید اسرائیلی ها: نوجوان فلسطینی جلوی سگ انداخته شد



این ویدئو از دوربین نصب شده از روی کلاهخود یکی از سربازان اسراییلی به دست آمده است و این اتفاق در نزدیک شهر هبرون رخ داده. در ویدئو دیده می‌شود که دو سرباز در حال هراساندن یک نوجوان فلسطینی با سگ‌های خود هستند. سپس صدای فردی شنیده می‌شود که می‌پرسد "حالا کی جوجس؟ ها؟"و مرد دیگری به سگ می‌گوید:"بگیرش"

نوجوانی که در ویدئو دیده می‌شود حمزه ابوهاشم 16 ساله است. او چندی پیش به خاطر پرتاب سنگ به سمت سربازان اسراییلی بازداشت شده بود. او پس از درمان جراحت‌های ناشی از گاز گرفتگن سگ‌های ارتش اسراییل در بیمارستان، به یک زندان منتقل شد تا حکم شش ماه زندان خود را بگذراند.

سریت میشایل سخنگوی گروه "بی تسلم"یک سازمان مردم نهاد اسراییلی مدافع حقوق بشر که کنشگران فلسطینی را آموزش می‌دهند تا از اقدامات غیرقانونی سربازان اسراییلی فیلم‌برداری کنند و آنها را مستندسازی کنند:
دسامبر گذشته یکی از فیلمبرداران ما تمامی ماجرای منتهی به این اتفاق را فیلم‌برداری کرده بود اما از نزدیک شدن او به سربازان جلوگیری کرده بودند در نتیجه او نتوانسته بود از حمله سگ‌ها به نوجوان فلسطینی فیلم‌برداری کند. به هر حال شواهد چندین شاهد جمع‌آوری شده بود و آنها جزییات این ویدئو را پیشتر برای ما تعریف کرده بودند اما ویدئویی از این اتفاق در دست نبود.

متاسفانه این مسیله یک اتفاق نادر نیست. طی سال‌های گذشته ما شواهد فراوانی از جمله ویدئوهایی از حملات مشابه توسط سگ‌ها جمع آوری کرده‌ایم. این یک رویه ثابت است، قلاده سگ باز می‌شود، به سمت فردی که سرباز می‌خواهد بازداشت کند هدایت می‌شود. سگ او را گاز می‌گیرد و رها نمی‌کنند. سگ ها بسیار قدرتمند هستند و یک فرد بزرگسال را به راحتی می‌توانند زمینگیر کنند. در برخی موارد سگ‌ها حتی به دستور سربازان در رها کردن قربانی گوش نمی‌کنند و سربازان مجبور می‌شوند از "شوکر"استفاده کنند تا سگ قربانی را رها کند.

این سگ‌ها به خوبی آموزش دیده‌اند اما به هر حال ربات نیستند و کنترل کامل آنها غیرممکن است. بارها پیش آمده که این سگ‌ها قلاده خود را باز کرده‌اند و به مردم حمله کرده‌اند. در یک نمونه یکی از این سگ‌ها به یک زن 88 ساله حمله کرده بود.

به هر حال ما معتقدیم به هیچ روی نباید از سگ‌ها استفاده شود. این ابزاری بسیار خطرناک و غیراخلاقی است. ما بارها نسبت به این مسیله به ارتش اسراییل شکایت کرده‌ایم.

پس از آنکه این ویدئو به شکل وسیعی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، ارتش اسراییل طی یک بیانیه عنوان کرد در این زمینه تحقیق خواهد کرد!  



شنبه, 16 اسفند 1393 ساعت 11:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن